Pink Palace update

Allé zaterdag morgen ben ik dus zoals altijd gaan trainen met de cheerleaders en daarna had ik tijd voor verder te werken aan mn paleisje🙂 Gelukkig dat het heel het weekend droog was en dat ik thuis was gebleven zodat ik dat allemaal kon doen want normaal gezien ging ik eerst een weekendje weggaan (shoppen en shooten in Londen of Parijs) maar mn pa had teveel werk … Dat shoppen en shooten is nu dus uitgesteld naar …ofwel dat ander lang weekend in mei maar mss moet ik dan nog ergens anders naartoe heb ik net al vernomen (voor een opdracht) ofwel na de examens … en hopelijk lukt het dan want Emma en ik spreken er al maanden over en wij hadden aan de fotografen van de eerste keer Londen ook beloofd om in mei terug te komen  :-)  Maar ik heb niet zoveel tijd é 🙂 gisteren tijdens de training van de cheerleaders vroeg onze kapitein ook of we vrij waren nu zaterdag 9 mei ( BCF belgian cheer federation in Leuven) en toen ik op mn calender keek dan pas merkte ik dat ik in mei super veel te doen heb … 2 opdrachten staan al vast + een benefiet + 2 shoots + een casting + 1 speciaal event .. enkel dat lang weekend heb ik nog  vrij kunnen houden om met Emma in Londen op stap te gaan …. maar ja … ik heb al een heel speciale vraag gekregen en er komt dus mss nog iets tussen…. plus… de examens komen eraan en ik heb geen één weekend vrij tot de 23ste ! Beginnen jullie ook al in mei te studeren ? ? Maar ja na de examens … tijd zat 🙂 ;-)  en plannen zat 😉 En nu update foto’s van mijn “werken” van gisteren namiddag, vandaag kan ik niets doen , eerst studeren voor maandag + dinsdag (kheb weer veel toetsen) en dan shooten op locatie 🙂

En vanaf nu iedereen die komt mag zijn of haar naam mooi op dat zwart schrijven 🙂

dscn5122

dscn5140

dscn5147

dscn5151

dscn5156

Heb ik al een beetje goed gewerkt ? Enkel de kussens  + gordijnen moeten nog gemaakt worden (ze zijn er mee bezig); Stof heb ik al  zo een koe print (zwart/wit) en een “harige” roze stof🙂

~ door Pauline Grossen op mei 3, 2009.

23 Reacties to “Pink Palace update”

  1. Whaaa Pauline ZOOO UBERCOOOOOLL!
    het is al een tijdje dat ik iets op de blog heb gezet,
    srr daarvoor hé!
    mrja ik be niet zoveel op de computer geweest!
    xx Iloveyou!
    écht megacoooool die caravan^^
    xx

  2. en dat kroontje is ubershatiig!!
    xx(agaiin)

  3. En nu myn laatste reactie^^
    ZO’N MEGACOOOLE VLOER!!!
    Ik wil dat wel in myn kamer hoowr^.^
    xxIloofyou!<3

  4. ECHT SUPERCOOOL! Echt super! En dat met naam erop schrijven is ook orgineel!

    x

  5. oOOOOOOOH sjiiek !
    Echt een paleisje voor meisjes!😀
    Coole kleuren, “inrichting”, kroontje, namenmuur,…
    Echt heeeel origineel bedacht & mooooi uitgevoerd!!
    Dikke smakkerd! x

  6. Gelijk idereen al zei:
    Super cool, en prachtige enz,
    hopelijk kan k m in de zomer ns zien🙂
    Je hebt dat echt goed gdn!
    Ik begin te studeren zodra k mn examenrooster heb😉
    veel plzier mt je toetsen te leren! kheb tege maandag alleen
    Latijn & Engels, & dinsdag ebbe we sportdag,
    veel plzier mt je shoot op lokatie🙂
    x

  7. tzieter echt al tof uit🙂
    X

  8. Die’s echt cool😀 xx

  9. wauwww echt super gedaan😀
    t is echt supermooi!😉
    hopelijk zie ik m ooit is é😀
    x

  10. Diies echt coooool😀
    ilyy x

  11. wauw kei mooj gdn !!
    spijtig dak mijn naam er zelf nie kan opzette he !
    maaar mss kan je hem daar zelf opzette (:
    loveyou(l)(l)

  12. Paulinee, die benefiet waar is die & wnr?:D wnt uhm ik ga ook nr een benefiet in mei :’)
    lveyou

  13. het is suuuuuuuuuuuuuper mooi geworde!!

  14. looks cool,
    people will try
    to take pix when
    you go down the road.

    talk to you soon

    nice work, you did
    a good job on
    your mobile home🙂

  15. Dat is zoooooo ontzettend cool geworden!!!

  16. Ik ben weer een weekend niet thuis en dan mis ik die fantastische dingen!

    GEWELDIG PO!
    x
    BCFE

  17. Gave caravan geworden! Wanneer ga je er mee touren?😀

  18. tis egt prachtig je werk wi plien x
    enja ik leer ng nie vo de examens gewoon voor de vele toetsen, dan leer je eigenlijk ook al beetj voor de examens he🙂
    man toch die komende weekends zijn echt wel druk he🙂
    maarja wel plezant!
    kebjegraag x
    we sprkn zkr ng ke af ee na de examens🙂
    ik ga deze zomer naar parijs voor 4 dagn in een appartement van vrienden🙂

    x

  19. het begint al kei leuk te worden !!!!!!xxxx

  20. dank uuuuuuu

    iedereen welkom deze zomer 🙂

  21. da’s zo zaliiiiiiiiig (l)
    ik kom echt is langs ;D
    ik hou van u!

  22. Ze is al leuk geworden!❤.

  23. Owwww Plientjeeeee!!!

    Zoooo gaaf geworden zeg!😀😀
    Precies zoals ik me had voorgesteld bij jou. Past helemaal bij je.
    Ik hoop snel te kunnen komen kijken, kampvuurtje maken voor de caravan en gitaar erbij!😛 (en een Jupilertje natuurlijk…)

    Veeeeel plezier ermee enne… Ik wil er ook eentje haha!

    Big hugzzz, XxX
    Heinzzzieee.

Geef een reactie

 
