Romantica

Remember mijn shoot met dat super mooi kleedje van een ontwerpster ? Wel hier nog een aantal mooie backstage foto’s .. de “echte” heb ik nog te goed 🙂

_mg_1543

_mg_1668

_mg_1672

_mg_1686

~ door Pauline Grossen op mei 4, 2009.

21 Reacties to “Romantica”

  1. Beautiiiiiiiieeeeeeeeeessssssssss❤

    x
    Mahal kita

  2. wat een Beauty! En zo’n prachtige jurk!

  3. I like the white dress,
    the one the sad expression
    and red roses is nice,
    xxx

  4. cute (;
    loveyou xx

  5. Prachteeeeg die foto’s ;o
    ilyy x

  6. Super x

  7. OMG love it!

  8. Ooooooo, zo moooiiiiiii😀

  9. Omj! zoooo mooi!
    Je past echt bij dat kleedje!!
    kben benieuwd nr de foto’s🙂
    x

  10. kei leuk ben nieuwsgierig na de echte foto’s !!!😉 ly xx

  11. Mooie foto’s!!;D❤

  12. Woohw zo mooi! Leuk dat je daarmee een shoot mocht doen.
    xxx

  13. Waaauuw super leuk !x

  14. Woooooow die zijn mooi!
    Ik vind dat dees foto’s al zo écht lijke,
    ben heeeeeel benieuwd naar de écht échte x)

    xxx

  15. Fenomenaal

  16. Ik blijf erbij u haar is echt mooi met die krullen😀
    diike kus❤

  17. Leuk😀

  18. omg zo mooooii! ö !!
    als dit nog maar backstage foto’s zijn,,
    dan kan ik al zeker niet wachten op de echte😀
    LY x

  19. Overparachtig!
    Ik kan ni wachte tot d echte foto’s!
    Ik dacht eerst dat deze op d shoot zelf getrokke ware!
    Da kleedje staat ni normaal schattig op u!
    Xx

  20. Prachtig kleed maar nog mooiere foto’s.

  21. Die is keischoon
    u haar was kweetnie oe mooi jong
    kzou da ook graag doen met men haar
    Xx

Geef een reactie

 
