Eigenwijs :-)

M’n voeten op de grond en m’n hoofd in de lucht
Ik geniet met hart en ziel van het leven
Hul me in de zon als een vogel in vlucht
Ik vermijd te vaak bewandelde wegen

Ik doe m’n eigen zin
Want je eigen waarheid
Vind je binnenin
Ik ben steeds mezelf gebleven

Jong en eigenwijs!
Ik val, ik sta op, ik herrijs
Jong en eigenwijs!
Dit is mijn stem
Jong en eigenwijs!
Ik val, ik sta op, ik herrijs
Jong en eigenwijs!
Ik ben wie ik ben!

_mg_9851-copy1

img_9956-copy

klik op foto voor een grotere versie

lyrics  : jong en eigenwijs (Gene Thomas)

Gelieve deze stunts niet thuis te proberen 😉 :-)  hihi

~ door Pauline Grossen op mei 6, 2009.

21 Reacties to “Eigenwijs :-)”

  1. […] Original post by pauline grossen […]

  2. Wauw! wat een mooie foto’s weer Pauline!

    Liefs, Jeske.

  3. hehe, die laatste is grappig met je tong🙂

  4. Prachtige zus die ik heb eh? ;D

    Ik hou van je x

  5. Die laatste is grappig😀

  6. cool pictures,
    they could be editorial,
    in a magazine.
    x

  7. Hihi! Kei toffe foto’s😀

  8. Anonymous was me.
    nice use of landscape,
    and signs.

  9. ahahaha die zijn zoo cool ! leuk geschreven

  10. Oeeeh sjiiek!
    xx

  11. ahaahaa xD kei sjieke foto’s!
    khb die tekst vn da liedje altijd al tof gevonde🙂
    x

  12. sjiieeeek😀
    x

  13. Supergave foto’s! Het lied dat hebben ze in 2005 bij eurosongforkids gezongen!

    x

  14. waw die eerste is kei schoon !!!! xxx

  15. Die eerste is kei stoer en de tweede is gewoonweg cute!
    You’re the best Pauline!
    Xx

  16. haha bad pauline(:
    loveyou(l)(l)

  17. WAUW DE EERSTE IS ECHT EEN TOPPER! PRACHTIGE FOTO!
    2de is superschattig!😀

    xx
    BCFE
    Mahal kita

  18. Hey Plientje,

    Weer een tijdje geleden, sorry maar geen tijd gehad!!
    Wij vinden de eerste foto gewoon prachtig, echt top!
    Tot snel.
    Knuffels

  19. Haha, we gaan snel weer lekker eigenwijs over hekjes klimmen hoor!😀

  20. Die foto over dat zebrapad is eeecht wel zalig ;o
    je bent echt zooo goed ;o
    succes nog wi😀

  21. dank uuuuuuu Justine
    xxx

Geef een reactie

 
