Beaufort

In Westende is er een prachtige constructie , zo een houten ei:-) héél speciaal , ik ben daar al eens gaan shooten met Sander maar we hadden toen geen tijd meer en er was ook veel wind en koud  ! Maar ik ben wel van plan om daar nog eens te gaan shooten , speciaal effect verzekerd 🙂

Ik heb wel al een aantal foto’s🙂

_mg_9974-copy

klik voor een grotere versie

Making of 🙂

422

Er was toen zoveel wind dat het zand overal rondvloog en ik moest mijn ogen dichthouden tot de fotograaf “ja” zei🙂

4323

~ door Pauline Grossen op mei 7, 2009.

24 Reacties to “Beaufort”

  1. wauw die eertse foto die is wel speciaal ze !!
    heeeeel moooj!!
    spijtig dat er toen veel wind was he !
    loveyou(l)(l)(l)(l)

    + eertse (:

  2. Heel leuk😉
    x

  3. I like the casual clothes and nice location !

  4. forgot my avatar

  5. 2ste is super !!!!!xxx

  6. I am online, where are you ?

  7. haha cool!:D x3

  8. haha Jha zou plezant z’n!!:D x3

  9. Nee :s tzou dan voor in de vakantie fsoo zijn of juni? kweetet nimr

  10. Echt supergaaf!

  11. dank u lieverdjes ❤

  12. heey Plien! Ja een apart effect geeft t zeker😀 Als t goed is ging Heinz jullie ff vragen wanneer we kunnen komen! Wordt vast weer bere gezellig! x San

  13. wow super leuk🙂

  14. Amai wat een sjieke ftoo’s!
    En ja das echt een heeel speciaal effect,
    echt sjiek ! x

  15. leuke beelden, ik wil er deze zomer ook nog wel eens heengaan met een model ..kleuren 1e foto zijn wel knap

  16. heel mooi speciaal effect😀
    Heb je ondertussen al iets gehoord van Naked?
    LY x

  17. Ja hoor ik laat het nog weten hier op de blog van zodra alles 100% is 🙂 Ok ?
    knuff

  18. Prachtig! heeeel mooi effect!
    Jammer dat het toen zo waaide,
    er mochten zker meer van deze foto’s zijn!😀
    x

  19. Ok je laat het maar weten😀
    ily❤
    x

  20. Zusje❤
    Mooie foto ze!🙂
    I love you x

  21. Keimooie foto’s!!!
    xxx

  22. Ik hou heel veel van die eerste foto. Ik ben er ook foto’s gaan maken, maar had geen zon, ’t was bewolkt, dus die schitterende schaduwen moest ik missen. Ook veel volk om en rond het kunstwerk, dus ik werd verplicht om het redelijk statisch te houden met mijn model.
    Tja, het weer heb je niet altijd in de hand en het publiek ook niet🙂

  23. Hey Pauline,

    Ja mooie foto’s die je daar in Westende gemaakt hebt hoor.
    Ik was net de week voordien daar geweest.
    Succes nog met je modellenwerk hoor.

    Groetjes,
    Marc Claes.

  24. Die eerste foto is zo stoer Pauline!!
    Echt tof gedaan!!🙂

Geef een reactie

 
