Ziekjes

Gisteren was ik keiziek ,veel hoofdpijn, keelpijn, koorts en  hoesten en vandaag ben ik dan thuis moeten blijven…..

Ik heb niet echt een foto die hierbij past dus dan maar iets anders🙂 Een foto van mij zoals ik ben als ik mij goe voel🙂 Hopelijk dus heel binnenkort …

Pauline 349

~ door Pauline Grossen op mei 12, 2009.

41 Reacties to “Ziekjes”

  1. Zorg maar dat je weer rap beter wordt. Rusten is de beste medicijn.

    groetjes

  2. Veel beterschap! Vandaag ben ik ook ziek😦 en ik zit nu thuis😦 Ik had ook nog eens allergie over mijn hele lichaam gehad ….

    Veel beterschap😀
    groetjes, carine

  3. ma ocharmkes tog !!
    zie ma da ge snel beter word
    want ik kan nie zonder alke dag u blogberichtjes te leze (:
    loeveyou girl

  4. dank u schatteke 😦 kvoel me nog nie goe😦

  5. Zorg ma da je rap beter wordt lievekee!
    veel beterschap dus!😉
    mooie foto trouwens!😀
    xx ♥

  6. dank u schat😉 kdoe mn best want tis super vervelend !

  7. Beterschap! En door je foto voel ik de Lente weer eens!
    x

  8. Hey Pauline
    Ik ben Anastasia Ik kom uit Ukraine

    Ik vraag mij iets Af!

    Jij staat altijd zo mooi te pozeren Voor de Camera Ik kan da dus nie !!

    Heef een paar tips !

    .x

  9. dank u Anastasia🙂 hum tips ? gewoon om te beginnen niet teveel willen poseren , gewoon jezelf blijven …. en spelen met de camera alsof je tegen een vriendin bezig bent , lachen , zot doen, dansen , zingen , spreken en een beetje “acteren” alsof de camera je beste vriendin is 😉 ziet er in het begin mss een beetje dom uit maar het lukt wel🙂 probeer het eens uit é , vraag aan een goede vriendin om foto’s te nemen dan durf je ook meer en laat mij iets weten , ok
    xxx

  10. awel carine en anastasia , ik, daag jullie uit om dat eens te proberen en mij dan jullie beste foto’s te sturen😉 ok ? hihi, gewoon durven !

  11. veel beterschap… , kan je morgen naar de casting v/d kammenstraat
    xxx

  12. zal wel moeten é ! ja kdoe mn best ga er nie uitien maja :p

  13. Ok Paulinetje ik ga eens probern Als het Lukt! tenminste Ma Paulinetje heb je nooit da gevoel da je bang bent da mensn op netlog u uitlachn ik heb da gevoel !! Ma ik zal het doen voor u! Ik heb ook netlog me weinig Fot’s !😦

  14. bah die die je uitlachen zijn dom é ! Niets van aantrekk🙂

  15. Pauline, veeeel beterschap schattke! <33
    Die foto is trouwens heeel mooi, & drukt zo echt een good-feeling uit!🙂
    Zie jij maar dat jij je ook gauw weer goed voelt!

    Je t’aime! <33

  16. dank u schat
    je t’aime aussi 🙂

  17. Veel beterschap..🙂

    Maar ik heb een vraagje: als je een foto model wil worden, moet je dan gewoon aan paar foto’s doorsturen naar een foto modellen bureau? Of wat moet je dan presies doen?

    xx Nathalii’

    (Hopelijk wordt he snel beter!)

  18. ja gewoon foto’s opsturen met een mailtje en je lengte en gewicht enzo 🙂

  19. Merci!!

    xx Nathalii’
    (Mooie foto’s!)♥

  20. veeeeeeeeel beterschap meisjee [love]

  21. Veel beterschap lil Sisje
    en das echt een zalige foto
    Naturel maar zeer prachtig!

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff!

  22. oei veel beterschap !!!!!!!!! en doe je best op de casting he😉 xxx

  23. pretty picture,
    love the little flowers,

    xxx
    Jason

  24. Plien
    Where are you ?

  25. Pauline is sick … and she is sleeping now Jason
    Vero

  26. What about tomorrow ?
    I will be here all day,
    Let me know something, Please !!!
    Jason

  27. it is a good picture !

  28. veel beterschap sgatie,
    zorg goe vojezelf ee
    en laat je ook ma ke verwennen🙂
    kebjegraag❤

  29. VEEL BETERSCHAP CHOEZIEE<3

    xx
    BCFE

  30. ik ben nog niet 100 % de oude maar morgen zal ik wel terug naar school gaan ! bedankt voor alle lieve brichten hier en op netL en FB
    ly all🙂

  31. veel beterschap pliieeen x
    en hopelijk tot zaterdag é😀
    x LY

  32. hello Pauline !
    Why won’t you answer my mails ?
    Jason

  33. the girl that I liked did not win
    on top model, but she was in the
    final two !
    Talk to you soon ?
    Jason

  34. Wordt maar snel beter!
    xx

  35. Ge zag het nie zo zenne da ge ziek waarrt alleen u neusj^^
    Tot zaterdzaaaag[love]

  36. ooohw balen zeg! Snel beter worden he!?

  37. Hoi Pauline het Lukt nie Met die Foto’s nu sta ik er erger op !!

    .x Anastasia

  38. oeps echt ??? blijven oefenen é ! Het zal wel lukken !

Geef een reactie

 
