Catwalk

Zaterdag is het zover en is het de catwalk in de kammenstraat in Antwerpen !! Ik mag meedoen en zal dus verschillende catwalks lopen ! Gisteren moest ik ondanks mijn super verkoudheid en rode gepelde loopneus  ;-) kledij gaan passen …. ik was keiblij omdat ik Julie , Liesbeth en of course Nessû heb gezien  :-) Ik hoop dat ik veel van mijn vriendinnen zal terugzien die dag zoals elke keer trouwens ! Mn laatste catwalk is om 18 uur (de eerste om 12 u) maar ik kan helaas niet blijven om daarna met jullie te gaan eten in den DA want het bestuur van de fanclub (mn ma en pa zijn daarin) organiseert die avond een reuze evenement met de spelers , tombola , veiling, eten en DJ …. dus moeten ze meehelpen …. maar ik kan jullie wel tijdens de dag zien want er is veel tijd tussen 2 catwalks ! Even zeggen dat ik mss moet lopen met een zwarte of rode pruik😉 zie dat je mij niet zou herkennen😉

hier al een foto met een outfit dat ik moest passen (komt er dus nog bij mss een pruik , zonnenbril en tutti quanti ) ! CU there ?

7

Zondag had ik ook een casting voor een catwalk van A mode ! Met meer dan 700 of zelfs meer inschrijvingen was het dus echt de moeite  :) Ikzelf was nummer 308, een vriendin van mij 689 :-)))) dus god weet hoeveel mensen zich daarop ingeschreven hebben ! Ik weet alleen maar dat de jury zei dat ik het heel goed had gedaan maar dat ze de meeste inschrijvingen hadden in de categorie meisjes met  maat 140 tot 152 en dat er dus héél véél zullen ontgoocheld zijn  …….. tja ….niet teveel van verwachten dus .. wordt vervolgd🙂

1   

5

~ door Pauline Grossen op mei 14, 2009.

25 Reacties to “Catwalk”

  1. Superleuke outfit! Mag je blij mee zijn om die te gaan showen!
    x

  2. Supper de puper diie outfit!😀
    & beterschapp hé ! x
    Tot zaterdaag!(ll)
    ilovéyouux

  3. Leuke outfit!
    & nog steeds veel beterschap e!😉
    Khoop da je door bent!😀
    & ik moet nog zien of ik zaterdag ga komen,
    ik zal je een smsje sturen, OK?🙂
    xx Loveeyou! ♥

  4. Veel succes meid zaterdag!
    zeg en laat me iets weten alsj iets weet vn de A-mode hé😉
    ♥.loveyou’

  5. Paulineeee😀
    super da je zaterdag meedoet😀
    Normaal kom ik ook🙂
    dus je kan mij al verwachten zaterdag😉
    ik kan nie w8enn!! t iis al geleden van 26 april van
    vorig jaar da ik je geziien heb ö veeeeeel te lang geleden dus😉
    tot zaterdaaag =) ik kijk er al naar uit!
    LY x

  6. ok girlzzzzzz
    xx

  7. coole outfit !!!! doe het goe he😉 xxx

  8. kom je niet kijken Laurence ?

  9. I’ll be there!;-)
    Ma om hoelaat lope jullie eigenlijk?;D❤

  10. Heeeeii , Ik moet voor A puur a de eerste keer om 13.30 en het laatste 16.30 das voor accesoires of huisdingetjes😀 x
    Das keii leuk die kleertjes die jij draaggt!x

  11. ik denk dak moe lopen om12 u , 15 u en 18 u !
    Liesje hebde da op mail al gehad ????? ik nog nie du ik wacht nog ….

  12. Ikk kom mss kykn stuur wl een berichtjee mrja kmoe gaan turnee zal wel zij aia mooie kleren en jaah coowle !! x

  13. ik was by amode nmr 32🙂
    haha twas wel cool!
    ze zeiden ook dak heel spontaan was enzo…
    we zien wel he🙂

    xxx

  14. Leuk da je mag meedoen🙂 veel plezier he😀

  15. Ow, enne pauline, je had toch een shoot gehad voor een advertentie voor bobbejaanland?
    anyway daar ben ik vandaag geweest met de school en het was heel plezant🙂

  16. succes !!!!

  17. You only need a better job of focusing on these images because the model is very nice.

  18. succes !!!!

  19. Ik kan dit jaar niet komen kijken😥
    Ik ben op weekend!
    Maar Choezie, héél véél plezier!
    Je doet dat elk jaar super!

    x
    Mahal kita
    BCFE

  20. What’s up with that poster ?
    It is a little caliente !!!

  21. Plientjeee!

    Ik kan ni wachteeee! wihieee
    dikke fun bby :’) x

  22. Mooie outfits! <33

  23. moooj(l(l)

  24. ’t was supper vandaag !
    ikben echtsupper blij dat ik u heb trug gezien !
    hopelijk trug tot snel hé (;
    en ge hebt da suppe rgedaan vandaag !!! ❤

  25. ik vond het ook supeer😀
    en Yana ge was echt wel een lief&leuk meisje😀😛
    x

Geef een reactie

 
