Filmfestival Cannes

Toch even zeggen dat de film De Helaasheid der Dingen waarin ik de rol van Sylvie speel , dit weekend vertoond wordt tijdens de filmfestival van Cannes wat toch niet niets is é  !!!! En ik ging bijna naar Cannes 🙂 Mijn aanvraag was al binnen en goedgekeurd …. en toch blijf ik thuis omdat de film nu in’t weekend wordt vertoond (zaterdag en zondag) en ik kon nu niet weg omdat ik al andere verplichtingen had ! Volgend weekend kon ik wel (de 4 dagen) en wij hadden dus al de aanvraag goedgekeurd binnen gekregen maar de persoon met wie ik moest meereizen zei dat het de moeite niet meer was omdat de cast van de Helaasheid niet bleef en dus al terug thuis ging zijn ! Dus om daar helemaal alleen rond te lopen was het ook niet echt dat .. alhoewel .. wie weet had ik Brad Pitt nie gezien 😉😉 Enfin dat is dus even pech hebben maar langs de andere kant … ging het daar een drukte van jewelste zijn geweest en wie weet zie je daar niemand …..

Maar ook even zeggen dat de film  later vertoond wordt in Parijs , Marseille, Rome en Milaan … dus wie weet reis ik naar één van die steden 😉 als het tenminste niet midden in de examens valt ….

één van mn moeilijkste scene  : mazout drinken .. in één keer mn glas leegdrinken en JA het was dus echt mazout  !!!! Conclusie  na  die scene een paar keer te moeten herhalen   : ik heb een hekel gekregen aan bier en zal dus van mn leven geen bier meer drinken  ;-)  beurk ! Degoutant !

Nieuwe afbeelding copy

en mn mailtje dat ik goed zal bijhouden als souvenierke😉 want geef toe : dat is toch iets unieks é  ! Hopelijk mag dat ik ooit nog eens meemaken in mn leven !

Hello,
>
> We are pleased to inform you that your accreditation
> request to the 41st Directors’ Fortnight edition has been
> accepted.
>
> As soon as you arrive in Cannes, you will be able to pick
> up your badge at our desk :
>
> La Malmaison
> 47 La Croisette
> on May 13th 2009 between 10 a.m. to 7 p.m.
> and from the 14th to the 24th, between 9 am to 7 pm
>
> or to contact the organization that represents you.
>
> Looking forward to welcoming you,
>
> Yours sincerely

~ door Pauline Grossen op mei 15, 2009.

36 Reacties to “Filmfestival Cannes”

  1. Leuk Pauline🙂 Moest je echt bier drinken :o?

  2. Hej pauline, kan het dat ik u gezien heb in een spotje over veg’up?

  3. jaaaaa🙂

  4. Was dat écht bier?
    Was je dan niet zat? <33

  5. proficiat plien🙂
    kga zekr kykn oor naar de film x
    kebjegraag
    en veeeeel succes morgen!!!

    x

  6. GEWELDIG!

    xx
    BCFE
    Mahal kita!

  7. de 3 laatste ; )
    i love you

  8. amai amai super hoor !!! iew bier ocharme gij😉 xxx

  9. Haha ocharme van die mazout!!;D❤

  10. Idd =D❤

  11. cool

  12. Wooow pauline! Da is echt sjiek! Tussen al die grote filmsterren^^
    Héél jammer datje niet kan!

    Ocharme, na 1 glas voel ik mijne kop al x)

  13. Super sjiek was dat EGTT bier x

  14. Super sjiek was dat EGTT bier x ly

  15. kisses ?

  16. ahh da was dus egt bieer en .. waarde zat :)x

  17. Cool😀
    tot morgeeenn x

  18. ik was nie zat zenn ! kan der tegen hahahaha neee het was echt super super super slecht !!! nooit meer !

  19. haha ja s goeiee😀
    maar ik ga bij sanela zijn dus ik vind je wel🙂
    CU x❤

  20. oké !!!! bye en tot morgen !

  21. Amai supercool!
    ik vrees da k morge ni kan gaan😦 tzal vr n andere keer zijn, want emma kon morgen ook ni, en ander kon ik samen met haar gn, maja kzie je deze zomer wel ns, of als jullie na de examens gn shoppen wil k ook wel ns mee😉
    xxx Loveeyou ♥

  22. dat doen we zeker é Janne !! tis beloofd ! trouwens je moet je naam op men caravan zetten é !!!!!! xxx

  23. good night, Plien !
    xxx

  24. Jhaaa, kheb dr al echt zin in! nog iets meer as n maand & dan is t vakantie, k kijk dr megaaaa hard naar uit!! xxxx

  25. Zo stom eh janne, dat ik nie kan!😦

  26. Geweldig!
    x

  27. das wel spijtig da je nie kan gaan he
    en waarde nie zat ? (:
    loveyou(l)(l)

  28. Oo zo jammer da ge nie kon gaan😦
    hehe ocharmekes, bier is echt zooo vies ^^
    duts toch xD.
    En doe Taika gewoon rope-skipping of selectie? =P.
    xx kuzz!

  29. hehe, nu snap ik waarom je niet ben gegaan🙂
    de rest van de crew heeft cannes doorgefietst in hun blootje!

  30. Hi Pauline,
    Did you have a good weekend ?
    Talk to you soon !!!
    xxx

  31. Jammer, maar miss. raak je daar ngo wel op een dag meid!
    x kiss x

  32. Mazout is dan ook een echte vuiligheid!
    Doe de volgende keer maar gewoon bier😉

    Grapje!

    Wel dikke pech dat Cannes-gebeuren, maar er zal je heus nog wel ’t een en ’t ander staan te wachten.

  33. Wow gaaf zeg! Jammer dat je niet naar Cannes bent geweest. Haha ik lust wel n biertje hoor😉

  34. Wat leuk dat je uitgenodigt werd! Spijtig dat je niet kan!!
    Bier, dat vind ik ook echt vies!😀
    Xx dikke kus❤

Geef een reactie

 
