Afscheidsfeest

En nu dus de rest van mijn goedgevuld weekend ! Na de catwalk kon ik dus niet langer in Antwerpen blijven omdat ik verwacht werd in Oostende ! Daar was er een feest georganiseerd voor de basket , een soort afscheidsfeest met de spelers, een tombola , een veiling , eten en drank en veel meer  :)  Foto’s …

IMG_2544

IMG_2538

IMG_2547

IMG_2543

Om middernacht moest ik in mijn bedje omdat ik de volgende dag moest dansen met de cheerleaders🙂 Maar ik heb horen zeggen van mn mama en papa dat ze daarna afgezakt zijn naar het stad en pas hééél laat thuis waren  …😉 En het was ook emotioneel omdat sommige spelers nu naar huis vertrekken en volgend jaar niet meer terugkomen …

Fan Night 2009 116

En ik kreeg nog een schone foto binnen van de kammenstraat ! Foto is van Wouter Vertraten!

Dank u Wouter  !

naked

~ door Pauline Grossen op mei 18, 2009.

20 Reacties to “Afscheidsfeest”

  1. amai, zo een druk weekend!! Zal wel fijn geweest zijn.
    Hele mooie foto van de catwalk, die broek is echt de max!
    Je hebt dat weer super gedaan hé!

    Knuffels Rani en Tessa

  2. Zozo, je hebt het lekker druk gehad! Maar wel leuk ofcourse toch!
    En die laatste foto, zalig!
    x

  3. Zo leuk😀
    x

  4. dank u 🙂
    xx

  5. Amai nogal druk!
    Ik heb zondag alleszinds ook een toffe dag gehad (toen was ik jarig🙂 )
    inderdaad een supermooie broek!
    & leuke foto’s!!
    xxLoveeyou♥

  6. HAPPY B DAY JANNE !!!!!!!!
    xx

  7. De riem van in antwerpen x’)❤

  8. cool😉 zone gevuld weekend!!!xxx ly

  9. Janne, heel hard mijn excuses dat ik nu wat te laat ben voor u verjaardag, maar ik heb u al verteld hoe dat komt en ge begrijpt wel waarom enzoo😦

    Maar daarom nu extra super hard :

    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33
    GELUKKIGE VERJAARDAG HONNEPONNEKE! <33

  10. Sorry Plientje dat het zo even hier vol staat met gelukkige verjaardag enzo, maar dus zet ik u ook ff in de bloemetjes eh lieveke!🙂

    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33
    PAULINE IS GEWOON HET ALLERMOOISTE MEISJE VAN DE WERELD! <33

  11. Die anoniem was ik🙂

  12. Emma dus!🙂

  13. hahahah emma 😉

  14. HI, Pauline !!!

  15. mooie foto’s wi plien🙂
    zag er tof uit
    jammer dat ze geen play ofs mogen spelen..
    lus
    x

  16. nice basketball pix

  17. Toffe foto met die rode broek. Prachtig.
    En hadden de spelers er zin in na zo’n schandelijke nederlaag tegen Leuven? Wij hadden er wel zin in en hebben dik gevierd.

  18. wauw ide laatste is echt een mooike he !!
    love

Geef een reactie

 
