Londen

Zolas gezegd vetrek ik een paar dagen naar Londen🙂 joepiiiiiie  !!! Het zal weer leuk worden  :-)  Vandaag had ik een leuke opdracht in NL, meer daarover later .. het was keisjiek maar begod wat heb ik lang in de files gezeten !! 21 km in Brugge , files in Anwerpen .. files overal !!!!!!!!!! Niet te doen  !

Maar ja vanaf morgen even relaxen in Londen ..; om daarna keihard te werken voor de examens  ! Ik laat wel een aantal fotookes achter 🙂 Dus blijven komen zou ik zeggen  en aan iedereen  : veel plezier !!!

Ik mag weer den boot nemen , hopelijk word ik niet zeeziek 🙂

_MG_6567

I Luv London logo

london

~ door Pauline Grossen op mei 20, 2009.

12 Reacties to “Londen”

  1. Veeél plezieeerr !! (ll)
    & die foto iis supper leukk😀
    ilyy❤

  2. whiiihiii pauline kben weer eerst !!!!
    haha veel pleziet in londen
    en vooral veel winkelplezier !!
    loveyou(l)(l)

  3. of tog nie ):
    xxxx

  4. Veel plezier! En die foto is leuk!
    x

  5. have fun in London🙂

  6. Veel pleziiiiiiiiir in Londen😀

    x

  7. Veeeeeel plziieeeer in Londonn!!🙂
    amuseert u e (:
    & sjiiekeee foto’s !!😀
    xxLoveeyou♥

  8. coole foto have fun😉 xxx

  9. Leuk dat je naar Londen kan! Geniet er ten volle en laat ons enkele fotookes tijdens je examens, dan kunnen wij blijven uitkijken! Veel plezier!

  10. Veel plezier lieveke! <33

  11. Veel pleziier schatjeee😀
    x

  12. Have fun!

Geef een reactie

 
