I Love London

Londen was super super zalig !!!!! Maar ik ben kapot ! Ik heb 3 dagen lang héél Londen gedaan : van Notting hill tot Chelsea en Soho en niet te vergeten : portobello road , candem lock (OMG !! Love it ) & village and much more ! Als je ooit naar Londen moet en je wilt leuke , speciale adressen , ask me ! Ik begin mij daar echt thuis te voelen en ik ken de “underground” als mijn broekzak🙂 Ik voel mij een echte londense Girl :-)  I love London en ik ga deze zomer zeker terug !!! Best town ever !!!!

Londen 2 033

Londen 2 243

Londen 2 077

Londen 2 090

Londen 2 081

Londen 2 192

Londen 2 218

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 24, 2009.

28 Reacties to “I Love London”

  1. Mooooie foto’s!
    Wat een sfeer!
    Lijkt me echt geweldig!
    <33 Je t'aime!

  2. Prachtige foto’s van Londen. Een groot succes zo te zien. Je heb ook altijd van Londen gehouden. Zeer moderne stad en voor elk wat wils. Teruggaan, DOEN!

  3. Wauw, supergaaf! ’t Ziet er lekker zonnig uit!En ook leuke foto’s!
    oeee, dat tekstje van : I❤ shoes, bags en boys vind ik geweldig!

  4. hahahah ja LONDEN is gewoon MIJN livelingsstad !!!! wie weet ga ik daar later niet gaan wonen ! Zou de max zijn 🙂

  5. @We waren al eens blij dat we erin zaten en tot een belle geraakt zijn. Groetjes!

  6. da ziet der kei cool uit in londen !!! veel winkles precies ?
    ik wil der ook is naar toe zenne😉 xxx

  7. Hoe cooool! Mooiee foto’s, je staat dr echt overal super op! Jha dat ga ik zeeeeeeekrs aan jouw vrage as k nr londen ga, om me wat adresjes te geven, hopelijk ga k dr nog ooit nr toe e xx
    xxLoveeeyouu♥♥

  8. looks like you had a great time !
    glad you’re home though
    talk to you soon !

  9. wauw het lijkt ma daar ook tof voor te winkele
    kzou er eieglijk gwn hene gaan voor te winkele!
    want kga altijd op vakantie mee de vlieger naar warme landen(:
    kben niet zo voor naar zo een staéd ofzo te gaan allen voor te winkele :p
    liever ant zwembad mee ne coktail :p
    ++ zaligee fotos zoals die ene met dat t-shirt : I LOVE SHOES? BAGS AND BOYS :p echt een super tof t-shirt!
    loveyou(l)

  10. Veel geshopt?

  11. dank u iedereen 🙂 en jaaaa ik heb massa’s veel geshopt allemaal dingen die je hier niet vind en zooooooo goedkopp !!!! Hoe kan een mens dat nu weerstaan é 😉
    xxxxx

  12. Haha je laat me in de zomer ma ns wat zien😉
    xx

  13. doe ik😉

  14. zo leuk!! kwil ook naar londen!
    mooie foto’s! x hanne

  15. London lijkt me ook wel cool😉

    LOVEYOU, ik mis je héééé

  16. Whaa Paulien wwhaa edde allemaal gekocht ly🙂 ^^^

  17. oh, ik ben daar ook eens geweest! london is zo gaaf om gewoon eens te zijn, mooie foto’s ook🙂

  18. Oooh supperdie foto’s !😀
    ilyy x

  19. Loden is echt bangelijk!
    Ben er twee weken geleden met school ook naartoe geweest.
    & Candem town is echt wel de max,
    leuke spullen enzo.
    Echt wel de moeite waard.

  20. ja Sarah , I Know , ik zou direct maar dan ook direct willen teruggaan :p ik mis het nu al !!!!!!!

  21. zo tof allemaal😉
    super foto’s !
    IK WIL OOK GAAN !😀
    x LY

  22. tja heb daar een TANTE wonen ik zal eens moeten gaan met Nessû.
    Maar nu gaan we eerst naar SARDEGNA ben al fotografen aan zoeken;)))
    Morgenvroeg zie je Nessû op JAM:)
    dikke zoen

  23. oh ik was daar ongeveer dezelfde tijd, camden is zowat de coolste plek ;D

  24. Toffe foto’s!
    Londen lijkt megaa ;D
    x

  25. Je bent echt SUPER mooi
    Toffe foto’s !

  26. dank u Robyn

  27. hoi in november was ik voor de ALLEREERSTE keer (ben al 25 jaar) in London en vanaf het moment dat in gewoonweg al in dover kwam had ik al het thuiskomen gevoel England my second place
    toen ik london voor de eerste keer zag was ik gewoonweg verkocht!! ik vind 1 ding jammer dat het zo duur is om naar daar te reizen in februari 2011 ging in dan een Boyzone concert bywonen in wembley !! again London en eind oktober 2011 i will be back london heeft myn hart gestolen en ik ga maar voor een dagje het zal weer zo moeilijk zijn om er weer naar huis te gaan😦

    since then i’m all london style!!!

Geef een reactie

 
