Bleu, Blanc, Rouge

_8235 copy

_8266

_8213

een andere versie🙂

83

Met dank aan Noy B. voor styling

~ door Pauline Grossen op mei 26, 2009.

31 Reacties to “Bleu, Blanc, Rouge”

  1. Mooi! Die met het molentje is lekker vrolijk! Den rood wit blauw is altijd goed! (hihi, NL hè!)

    x

  2. Leuke foto’s,leuk kleedje!(:❤

  3. Prachtigprachtigprachtig je staat er super op zoals altijd!
    & de derde is mn favoriet🙂
    en oja wat ik nog wou zegge is da je zei da t onweer nog wel tot bij ons zou komen (maar gewoon wat later), en wat kregen wij vannacht, fel onweer, goede weervrouw ben je dus🙂
    xxLoveeyou♥

  4. hahaha ik heb een nieuwe hobby🙂 weervrouw 🙂
    love you 2

  5. mooi schattie xD

  6. Deze is PRACHTIG Pauline ! Kzie je héél graag ! Mijn Topmodel ! Plieneke jij kan nogal poseren ! You are the best!
    xx Minske

  7. dank u schatteke 🙂
    LY2

  8. diene 3 de is superrrr cute !!!! xx

  9. Haha ja xD
    xxLy

  10. ey moe ik hier me u prate of waar ???

    kan je je zo naar het conservatorium want da gaat zomaar toch n denk ik

  11. kan je me nog wat agences geve aub ,,,??,, ge syt super

  12. Praaaaaaachtigggggg! (ll)
    ilyy x

  13. Paulinetje,, u foto’s zijn altijd prachtig!
    Na de examens kom ik u shooten, goed??

    xx❤
    BCFE

  14. stephanie : ministar en promokids zijn de 2 beste ! probeer eens daar een mailke te sturen met foto’s en je maat enzo ! suc6
    @ Lynn : kan nie wachten tot het eindelijk zover is !!!!!

  15. stephanie : voor het conservatorium : je moet je inschrijven , zoekt eens in je stad of gemeente waar ze dictie lessen geven 🙂

  16. Ja inderdaad het is echt al van december geleden,dat we elkaar gespot hebben😐
    Omg dat is echt het langste ever ofzo!😦

    Dus snel doen.. En goede examens doen en dan kunnen we chillen😀

    x
    BCFE Misje❤

  17. Ey Pauline
    Prachtige foto’s! Ik moet me blog maar ’s updaten….

  18. Die met het molentje is echt sweet^^❤.

  19. MOOI xx

  20. Thanks Pauline

    ge zyt een super vriendin (kwil je super graag lere kenne)
    Was het leuk in Londen ?
    Als je eens meedoet me iets mag je me gerust iets sture dan kan ik is naar Modeschows of andere dinge is kome !!
    en emma die vorig jaar op men school zat is ook super !
    XXxXXxxXXXx hopelijk zie ik je is !❤❤

  21. dank u Stephanie ! groetjes !

  22. Zalige foto❤

    WIHIAH! weet je nog?

    Talk to the hand, and not to my face (lacheeeee :P)
    Khouvanje❤

  23. je bent echt prachtig meisje,
    die foto’s zijn super mooi.x

  24. ken je fotografen die me een werkje geven als model ??

  25. Moooooooooie foto’s Pauline!
    Khebjegraag et je t’aime! <33

  26. Supermooi😉
    x LY

  27. Ik vind het héél mooi(l)

  28. Ik vind ze héél mooi(l)

  29. 2 en 3 zijn super!

  30. Pauline is supermooi ! I love you !

  31. wauw mooi kleeedje(l)
    khouvanuu

Geef een reactie

 
