Antalya

Een paar dagen geleden kreeg ik een vreemde vraag  ! Een kapper uit Antalya (Turkije) had mijn foto’s op het internet gezien en vond ze super mooi en vroeg mij of hij ze kon gebruiken voor zijn kapperszaak … Omdat het geen commerciële foto’s waren heb ik maar ja gezegd en vandaag kreeg ik van hem … mijn foto’s terug met zijn logo🙂 Dus vanaf nu als iemand van jullie naar Turkije op vakantie gaat , ga eens naar de kapper in Antalya (San Coıffure 13 şubesi , Mahmut Karataş, Kubilay Yalçın) en wie weet komt ge daar mijn gezicht tegen  :-))))) en binnenkort lopen ze daar mss allemaal met die kapsel daar 🙂😉 LOL

4280_1057474165335_1480291849_30136556_5095333_n

4280_1057474925354_1480291849_30136557_2843134_n

en hier van zijn salon🙂

n1480291849_30087155_600212

~ door Pauline Grossen op mei 29, 2009.

19 Reacties to “Antalya”

  1. tof🙂
    x

  2. Wat gaaf! Zozo, je word gewoon wereldwijd beroemd! Haha, ik neem je foto’s wel mee naar china ofzo😛
    x

  3. hahaha ja is goe josephine ! Daar kennen ze mij nog niet 😉 lol
    xxx

  4. Mooooi! <33

  5. Haha moooi😀
    ze kennen u echt overal é😛
    kmisje x
    hopelijk tot in de zomer ofzo é😉
    LY❤

  6. da’s echt pure toeval🙂

  7. Whaha mega fun!
    Ben paar jaar geleden naar Antalya geweest^^
    Ti♥Amoo!_<33.

  8. Haha xD

  9. Awesome pix !!!
    Have a great weekend
    xxx

    ;-):D

  10. NU ga heel de wereld zien wa voor een supermodel da ge zijt
    ge zijt gewoon de beste jong
    Xx

  11. thanks ! I certainly will !!!!!!! I have some awsome projects ! :))))

  12. Pauline,, ik voel het gewoon,,
    gij wordt een megaberoemd topmodel over heel de wereld!❤

  13. amai amai super gwn !!!! xxx

  14. zo leuk é:-)

  15. Kheb t je gezgd hé? Dat je wereldwijd beroemd ging worde!😀
    Alsk oooooit iis nr japan zou gaan, dan pak ik wa foto’s mee van uu,😀
    ilovéyou x

  16. Uiteraard weer een boel prachtige foto’s!
    En sorry voor mijn lange wegzijn😉
    Ik ben terug! (Voorlopig dan toch!)

  17. MOOI x

  18. Prachtig! super mooie foto’s!
    & cool da die daar worden gebruikt! xx

  19. ge word wereldberoemd!!!!
    en het is daar precies een mooi zaakje!!
    loveje

Geef een reactie

 
