YESSSSS

Het is zover  ! Vandaag heb ik een super shoot ! We gaan internationaal🙂 Mijn mede model is een  internationaal model die in Milan , Parijs , NY enzo werkt  ..De styliste , die me zelf contacteerde !, heeft voor mij express zijn speciale ontworpen super mooie kleedjes  laten komen met Fdex uit Athene en hij vroeg mij om een fotograaf uit te kiezen in België … ik heb voor mijn super vriendin Selina  gekozen 😉 En we shooten in Frankrijk ….. ik vertrek dus straks met een hele bende en volgens mij gaat het gewoon de max  zijn ! Ik kijk er al naar uit 🙂 Gisteren was ik dan te gast bij het opnemen en monteren van een super coole videoclip en had ik een interview met de zanger 🙂 meer daarover later … mijn weekend is dus gewoon de max !

A special thanks to the stylist who contacted me  and asked me if I was intrested in a shoot with his beautiful dresses ! I am very honored 🙂 Today is D-day !

I am very happy 🙂

IMG_8844 copy

~ door Pauline Grossen op mei 31, 2009.

31 Reacties to “YESSSSS”

  1. Super plientje!

    veel plezier!
    doe de groetjes aan selina!
    xxx
    LOVEYOU <33333333333

  2. Zalig meid!
    veel plezierrrrrrr!
    ♥.

  3. Woooow geweldig! ^^
    Kussie
    Je t’aimee!

  4. Wauw! lekker zeg! Heel veel plezier!
    x

  5. Super tof voor jou, geniet ervan. Succes!

  6. Super ;D!
    & Ze geeft dat met Fedex opgestuurd dan nog wel xd ,
    mijn mama werkt daar . Maarja das nie van belang …
    Bye
    x

  7. succes plien🙂
    en voor GENIET ERVAN!!!

    lu

  8. Woooow super cool!
    kei sgone foto!
    kheb vndg mn eerste keer Jam gdn, & khad as videojournaliste Lies vanderauwera, klopt dat dat jij die ook al ns ghad ebt?😉
    & geniet dr vn e xx😀
    xxLoveeYouu♥

  9. zalig!!x

  10. Woooww(l) zowijs!!
    véél plezierr..

  11. je word een internationaale STER !!! ly veel plezier xx

  12. Die foto is echt prachtig Plien !!
    ik mis uu❤

  13. Dat is wel heel internationaal🙂 Ik wou dat fotoshoots regelen bij mij ook altijd zo vlotjes liep…helaas :p.
    Je kent toevallig geen fotograaf in het zonnige zuiden die stageirs zoekt?

  14. man man man ik heb geen woorden om uit te leggen hoeveel plezier ik gisteren heb gehad !!!!! Alles was perfect ! De locatie was wow , de speciale griekse kleren waren ongelooflijk mooi en hééééél speciaal, de make up was super, mijn mede model was mooi maar vooral wat een lol is het toch om met Selina te shooten ! de dag van mijn leven gehad gisteren :))))))

  15. WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW SUPER!!!!!!

    x
    BCFE

  16. En girl!
    Wanneer gaan we die fantastische shoot
    mogen bewonderen?^^

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  17. binnenkort !!! tgaat echt ongelooflijk mooi zijn maar wat ik niet allemaal heb gedaan gisteren amai !!!! een heel verhaal … als de foto’s klaar zijn ga ik het wel uitleggen :))) maar het was mega tof , echt wow 🙂 en die kleren van Griekenland amai !!! Niet te doen 🙂
    xxx

  18. Alle ik hoor et al😀
    Selina heeft haar beste codacje voorgezet😀
    Ma kweet zeker da ze geweldig zijn!
    En ja, die kleren kan ik me best voorstellen😉
    Das daar zalig! Griekenland is mooi!
    Ma geef mij toch ma de Dominicaanse^^
    ❤.

  19. zoooo leuk!!! :p

  20. Wooooow suppeerr !😀
    Ik kijk al uit nr de foto’s! ;D
    ilyyy x

  21. kben benieuwd naar de foto’s, & naar die kleren!!🙂
    xxLoveeyouu<3

  22. Plientje, je bent de beste!!! Twas zoooo superrrrr!! Thx voor de geweldige dag!!! hahaha, ik blijf echt lache!!! :D:D Iedereen was top!!! dikke dikke dikke knuffieeess xxxx

  23. prachtige foto!❤

  24. Amai, Pauline!!!
    Das kei tof!
    x

  25. zuskeeee! (l)
    die foto’s wil ik zien ze : D
    ik hou van je x

  26. Whaaa paulinee ö supeeeerr!😀
    kben is benieuwd😉
    x LY

  27. Naam vergeten hierboven😛
    x

  28. wauwww suppeeerr!
    en daar heb je dat mooje topje weer (:
    loveee

  29. haha, stoere foto😀
    x

  30. WOooow stoeeer !
    Je bent zo eeeen goed model!

  31. dank u Justine 🙂

Geef een reactie

 
