backstage Selina

hahaha ik krijg nogal veel ongeduldige mails é  schattekes 🙂😉 nog effen wachten op de foto’s …. ik heb er al gezien … machtig ……. hier ze , een paar backstage fotokes , kunnen jullie mee genieten van onze zotte kuren en de zotte Klaartje en Selina 😉

12

nu klaartje 😉

_MG_3257

klik erop 😉 voor grotere versie :

18

ik moest in het water gaan liggen en was dus kletsnat 😉 vlug een dekentje dan maar é

8

en dan maar op de rotsen klimmen é maar dan kwam de zee op en stonden we daar !!!! We konden niet meer via het strand terug .. dus dan maar via de rotsen é 😉 best avontuurlijk zo’n shoot met Selina 😉 hihi

(klik op de foto voor een grotere versie)

302

en de zonsondergang was zooo mooi ! Ik kreeg er rood haar van 😉 mooie kleuren é  !

28

aaaaah de zee is toch mooi é 🙂 Klaartje en Fanny  (model)

11

~ door Pauline Grossen op juni 2, 2009.

18 Reacties to “backstage Selina”

  1. Mooii x
    1ste

  2. spr🙂
    ik verlang naar de foto’s
    loveyoux

  3. waaaaaaaaaaaaah dat gaat moooi worden !!!!!!

  4. Dat worden sowieso prachtige foto’s❤

    x
    BCFE Mahal kita!

  5. Ik ben alvast benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

  6. hahaha😀 Plientje!!……wa een zottekes team😀 twas zoo supah!!!

  7. wow, what a location
    looks awesome, LY !!!

  8. ziet er nu al super uit ! Ben benieuwd🙂

  9. dank uuuu ! de foto’s komen er bijna aan 🙂

  10. Ben benieuwd naar het resultaat !

  11. ZALIGGGGGGGGG

  12. woooooooooooooooow foto’s gewoon, kheb dr al enkele op facebook gezien (: waha ja da moest lol geweest zijn! die vn zonsondergang is super!! xxxLy<3

  13. Waaaaaaaaaaaaaaaauw!!!! Die zijn zooooooooooo moooooi!!
    Oooh ik vind ze prachtig!!!!!!!!!!!

    <33

  14. Suoper!

  15. whaaaaaauwww supeerr😀
    da groen kleedje is mooii😉
    LY x

  16. Ook hier ben ik die anonieme!🙂
    xxxx

  17. wauw, mooie foto’s!
    ik heb nog een vraagje:
    hoe maak je zo’n mooi weblog? met die style
    want ik kan alleen maar uit thema’s kiezen, of neit?

  18. wauw het zag het daar echt mooi uit he!
    en kben echt benieuwd naar de fotos hoor!
    loveje xx

Geef een reactie

 
