Next

Ik hoop dat jullie het nog niet beu zijn 😉

14af copy

~ door Pauline Grossen op juni 6, 2009.

27 Reacties to “Next”

  1. What a magical shoot !
    succes met de examens,
    talk to you soon !!!

  2. Beu? Deze foto’s blijven gewoon prachtig!😀
    Echt zo’n schilderijtjes e😉 & dan die witte engelkleedjes drbij, deze foto’s zijn gewoon af!🙂
    Wanneer begin je met je examens?
    xxLoveeyou<3

  3. Wauw die is echt wel super!

  4. Wauw, die is echt wel knap!!
    x x Zjg

  5. dank uuuuu
    @ janne ik begin nu dinsdag 😦

  6. Je foto’s blijven geweldig Plien!

    xx

  7. wow pauline, deze vind ik echt prachtig !!!
    ik mis je (l)

  8. dank u schat , kmis je ook ! we gaan afspreken voor een shopdag é tijdens de vakantie :-))))

  9. Zo sgoon x

  10. Zeker niet ze zijn PRACHTIG!!

    x
    BCFE

  11. tuurlijk benk et ng nie beu!
    kebjegraag x
    kmisje, in de vakantie moetn we zkr ng ke afsprkn ee🙂
    in de solden😄
    en onze verjaardagen nie te vergeten xD

  12. Beu?!
    Natuurlijk nie; ze zijn prachtig!
    Dikke kus, & Je t’aime!❤

  13. Was ik ^^
    maar mjin naam gaat altijd weg!

  14. Ik vind ze super mooi!

    Over die Rituals, ik weet niet of je een douglas hebt, daar kun je het vaak kopen, en anders in de webshop (wwww.ritualsshop.nl)

    x Martine

  15. Nee echt niet! Deze is eigenlijk nog mooier!
    x

  16. echt prachtig

  17. woooow baby😮

  18. Echt subliem!
    Ti♥Amoo!_<33.

  19. pff maaii dinsdag al, ik pas vrijdag me gesch & aardr, ma kben t studeren eerlijk gezegd al kotsbeu en kheb alleen nog ma aardr volledig gdn & vd rest n beetje xD ma we zulle maar uitkijke na de vakantie drna zkr, dn kunnne we ook ns afspreke😉 & waar zijn die foto’s eigenlijk getrokken?😀
    xxLoveeyou<3

  20. tuurlijk ben ik het nog nie beu da zijn bangelijke foto’s !!!😉 xx

  21. Die is echt prachtig😉

    x

  22. dank uuuuuu🙂

  23. zo mooii allemaal ö😉
    LY x

  24. Beeuu? ;o
    helemaaal niet!
    prachtig diie foto’s!❤

  25. Beu?!
    Schande da ge daaraan denkt!
    Ik ben gewoon sprakeloos!
    Ze zijn overmooi Pauline!
    Xx

  26. unique

  27. beuuu??
    het is juist leuk om zoon superdupeeer mooje fotos te bekijke!!
    loveyouuuu

Geef een reactie

 
