friends 4 ever

Onlangs ook nog een testshoot gehad met een pro fotograaf uit Barcelona en met kleren van een styliste  ! De foto’s heb ik nog niet maar wel een paar leuke backstage🙂 De visagie werd gedaan door mijn super vriendin Debbie ! We kennen elkaar ondertussen al bijna 4-5 jaar denk ik , ze was de eerste met wie ik contact had in het “modellenwereldje”  en elke keer als ik haar zie is het super  ! LU Debbiiiiiiiiieeeeee

IMG_2528

IMG_2558 copy

IMG_2535

IMG_2582

IMG_2519 copy

nu kun je daarvan nog niets maken maar ik weet nu al dat de foto’s super zullen zijn, hahaaaaa  :))))))

Me & Debbie

IMG_2530

~ door Pauline Grossen op juni 7, 2009.

21 Reacties to “friends 4 ever”

  1. OOHHH KEISCHATTIG!<3

    x
    BCFE

  2. oo super fotootjes x
    kebjegraag
    kmisje
    x

  3. kmis jullie ook girlzzzzzzzzzzz :)))))
    xxx

  4. uw haar zit echt leuk🙂
    ben benieuwd naar de foto’s🙂

    xx

  5. oh hoe mooi! ik wacht vol ongedult op de foto’s!😉 xx hanne

  6. Debbie is een lieveke hé!;D
    Leuke foto!:D x3

  7. Die krullen staan je erg mooi!

  8. you look so cute
    xxx

  9. OOh Pauline , je bent echt zo mooi ! echt een pracht !

    Love you
    xx

  10. Heel schattig +
    op laatste foto lijk je wel te zweven😀

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  11. dank u iedereen !!!! en veel suc6 met de examens !!!!!!!
    xxxx

  12. Wat lief!

  13. coool! de derde en de vijfde vindt k echt megaaa leuk!
    tziet me er ook n super toffe vigasiste uit😀
    allemaal mooie fto’s trouwens, & tof da je mag samenwerken mt n fotograaf uit barcelona!! Veeeeeel succes mt je examens e plien, je gaat da wel goed doen! xxLoveeyou<3

  14. dank u ! LY2 ! jij ook suc 6 é !!!!

  15. Ja Pauline , succes met de examens ! En als ge in Barcelona zijt probeer dan te genieten van de zon🙂

    xxx

  16. Ooh, zo lief!

    Jij ook succes met de examen waneer begin jij?
    x

  17. super !!! dikke kuss

  18. Zo leuk😀
    veel suc6 met de examens😀
    ik begin volgende week woensdag pas😀
    LY <33
    x

  19. Oohh hoe schatteg, diie haartjes!😀
    kmisjeeeeee!

  20. Ooooh zo mooi!
    <33

  21. wihiee u haar mee die 2 staartjes keiii cutee
    lovssssssssss xx

Geef een reactie

 
