Suc6

het is dus begonnen !! De examens 😦 en daarom zal het hier een beetje kalmer zijn 🙂

Ik wens jullie veel suc6 ! Go girlzzzzzzzz en boyzzzzzzzzzzz😉

doe je best want nadien is het vakantiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee🙂

Kust

uit reclame folder Knokke

en nu ?? Ik heb een foto genomen van mijn scherm 🙂

x 003

~ door Pauline Grossen op juni 10, 2009.

24 Reacties to “Suc6”

  1. ooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeelp!!!
    SUCCES!!! xxx

  2. tzelfde🙂
    en dan NL :d

  3. Kheb er nog 8te gaan, al 3achter de rugg😀
    Succeeeeess iedereeeen!❤
    x3'

  4. ty en ook succes eh
    X

  5. suc6 !!! xx

  6. Gij zijt egtt een graeff
    Meiske eeh
    xx veel suc6

  7. Jij ook meid !

  8. Veel succes met je examens en we kunnen toch nog van een foto genieten.

  9. Héél véél succes!

  10. k kan de foto ni zien :S
    veeeeeeeeel succes! ik begin vrijdag, met geschiedenis & aardrijkskunde, inderdaad nadien eindelijk vakantie & dan kunnen we mekaar eindelijk eens ontmoeten😀 Nog n klein efforke en dan kunne we twee maanden genieten! :))))
    xxLoveeyou<3

  11. ha raar é dat je de foto niet kunt zien !!! Nog mensen ?

  12. succes, you guys !!!!
    What happened to the pic ?

  13. Jah , ik kan de foto ook ni zien

  14. Ja hoor mijn best zal ik zeker doen! Succes hé Pauline!!

    x
    x

  15. ik kan hem ook nie zien..
    jy ook succes, ik start de 15de tot de 25ste😦 (13 examens) dan hebben de meeste al een tijdje gedaan.. maja tis weer ons school hé :p
    x

  16. NU wel ??? raar é

  17. Nog altijd niet… idd raar😦
    x

  18. Nu kan ik het zien. Maar wel slechte kwaliteit.

  19. Ik zie de foto ook niet,
    maar héél veel succes!❤

  20. Ik zie de foto die jij hebt genomen van je scherm
    de andere ook niet🙂
    Ma t’is een hele leuke😀
    ♥ succes meid!

  21. Ik kan de foto nog altijd nie zien
    tis raar :p de rest zie ik wel🙂

  22. Die je vn je scherm hebt genome zie k, mooieeee xly❤

  23. die van je scherm zie ik wel :p
    Pauline met de roze bril🙂

  24. beurrkkk examensss! maarja as ge weet dat er dan vakantie volgt wihoeeee :p
    gij ooook heeeel veeeeeeeeel succes!!
    loveyouuuu

Geef een reactie

 
