Juwels

P3p copy

P1 copy copy

P2p copy

Model : Pauline Grossen

Styling and Photography by Zanne Buyck

Juwels : Private collection of Mrs. P (for sale!) if interested,contact Zanne Buyck

~ door Pauline Grossen op juni 14, 2009.

23 Reacties to “Juwels”

  1. oooh pretty

  2. Pauline, das ZAAAALIG ;D
    <33

  3. Heel mooi! Vooral 1 en 2. Ik voorspel dat je binnen een tijdje met een fotoreportage in bladen als Weekend Knack zal staan.

  4. hahaha hopelijk is je voorspelling juist 🙂 zou cool zijn 😉

  5. sjiek sjiek! x

  6. praaaaacht!

  7. Deze zijn echt erg chique! Ik vind deze reeks echt een van je mooiste foto’s! Je lijkt er veel ouder, ik dacht dat je op de laatste foto je haar had afgeknipt! Ziet er echt superuit!
    Weer eens topwerk!

    x

  8. Super mooie foto’s Plien!!
    Je haar is daar kei sjiek gdn😀
    xxLoveeeyou<33

  9. SUPER MOOI x egt amai

  10. super cool sjiek!

  11. Die derde is mooi!
    x ily

  12. dank u 🙂
    nog alles OK bij iedereen met de examens ? Hier alles onder controle 🙂

  13. ’t zijn mooie foto’s !:D
    x3

  14. Okeeeee,
    da’s afgesproken! ;D
    Haha!
    SUPERSUPERSUPERMOOIE FOTO’S SCHATTIE!❤
    Maar wy zyn nie anders gewoon van u é : D

    Ik hou van je x

  15. suuupeeermooiee foto’s!!😀
    woensdag begin ik met mn examens😉
    jij nog veel suc6 ‘<3

  16. OMG pauline! wat ben je toch een ontzettende beauty! wow! je wordt steeds beter❤

    Ik ben echt verliefd op deze foto's🙂

    xx

  17. prachtig Pauline , zoals altijd !

  18. ow, nee ik ben niet bij een tim geweest😀

  19. ge ziet er veel ouder uit dan da ge zei
    echt mooi😉 !!! xxxx

  20. Hééél mooie foto’s!
    <33

  21. vooral 1 3 zijn echt sppr !! ,, ik heb je in de dream land folder zien staan😀

  22. Deze zijn echt supermooi! OOk de juwelen🙂

  23. echt amaai,super moooi❤

Geef een reactie

 
