1/2

Allé  ik zit nu in de helft maar mijn examens , alles is tot nu toe super goed gegaan moet ik zeggen 🙂 Ikke dus blij 🙂 En bij jullie ????? Alles onder controle ? Nog even doorbijten en dan is het vakantiiiiiiieeee 🙂 amai ik heb al heel veel leuke dingen te doen , het zal weer vlug voorbij vliegen , ik voel het al🙂

Vorige week was het de laatste keer drama en voordracht voor dit jaar en wij hebben een feestje gebouwd , zo leuk ! Ik heb dan ook een aantal foto’s genomen🙂 Ik zal de girlzzz missen want we waren een super leuke bende , hopelijk zijn we weer samen volgend jaar  :)  Ik was ook van plan om gitaarlessen te volgen aan het conservatorium maar helaas lukt het niet omdat een deel van de lessen op zaterdag zijn en ik dan al moet dansen met de cheerleaders .. dus moet ik een ander manier vinden om gitaar te leren spelen .. ik ben nog op zoek 🙂

Het weekend dat nu komt is ook al goed gevuld :  zaterdag catwalk A mode  en zaterdag avond een etentje! En zondag is het bierweekend met kermis en optredens enzo ! En mijn vriend Andrei komt hier optreden🙂 en tussendoor zal ik nog voor Frans moeten leren : mijn laatste examen !!!!!!!!! jihaaaa

drama 022 copy

drama 055 copy

drama 015 copy

~ door Pauline Grossen op juni 16, 2009.

21 Reacties to “1/2”

  1. Haha zalig Plien!
    Amuseer je maar goed
    en Frans dat lukt je wel😉
    De ‘Mamie’ zal anders wel helpen😀

    Ti♥Amoo!_<33.

  2. zo leuk zeg! En je geeft weer alles 🙂

  3. Over gitaarlessen, er zijn mensen die prive gitaarlessen geven zo, komen of bij jou thuis of je gaat naar die mensen toe.
    Misschien hebben jullie ook zoiets in de buurt?

  4. yep Nelleke , dat moet ik eens bekijken🙂

  5. hy plien x
    super dat alles al zo goed ging, van mij redelijk🙂
    morgen frans en engels😮 op 1 dag ee !!!!
    enja ik eb ng tot volgende week woensdag examens ee dusja nog heeeel veel te gaan aangezien wij er telkens 2 op een dag ebbn!!!
    maja, tis tn ook vakantie ee🙂 en tn sprkn we ZEKER af wi!
    succes ng!

    xxx

  6. Frans moet niet moeilijk voor jouw zijn😉
    Ik heb maandag ook frans,
    & zaterdag avond ne barbeque & fuifke & mn vriendin kmt slape dus kmoe t ook ergens tussen proppen😄
    Bij mijn tot nu toe ook nog alles onder controle😉
    Kheb nu ook al 6 vd 11 examens gedaan😀
    K kijk dn ook heeeeel hard uit nr de vakantie, dn zie u wss ns eindelijk;)
    xxloveeyou<3

  7. kbn ng wa vergete😄
    & super kei sjieke zotte foto’s!
    & veel succes mt je catwalk!
    & je zal zkr wel iemand vinden voor gitaar!
    & veeel plzier in je weekend!
    xx:D

  8. Leuke grappige foto’s! Ik heb geen examens, alleen eind juni heb ik een proefwerkweek. Ik ben pas officieel 18julie vrij!
    x

  9. amai 18 juli pas ??? dan zijn wij al lang niets aan het doen 😉

  10. Leuke sweater !! waar heb je die gekocht x
    dies cool x

  11. op de meir in Antwerpen 🙂

  12. En welke winkel ?? t’haha Of ebde gy die al lang x

  13. ik kom nie meer op den naam 😦 iets met S …. ja kheb die al een half jaar of langer , kweet nie meer😦

  14. heb je de punten al van drama en voordracht ?😉 xxxx wnr stoppen je examens ?

  15. nee ik heb mn punten nog niet , volgende vrijdag pas 🙂 ik heb examens tot en met maandag🙂
    xxx

  16. mijn examens zijn pas over 2 weken😦
    die sweater kan je ook in Nederland krijgen in de Sting😉 !
    xx

  17. ah ja dat is het Carine : de Sting :)))))) dank u kwist dat het met een S begon hihi

  18. enne ook cool dat het allemaal goed gaat! (leuke broek trouwens😉 )

  19. Ziet er leuk uit! <33

  20. Haha , Kathelijne😀
    das lang geleden da ik die nog heb gezien (:

  21. haha zo leuk die foto’s :p
    x

Geef een reactie

 
