J-3

Nog 3 dagen examens  :))))) yessss , het begint te verminderen é 🙂 Gisteren was het super mooi weer en dan studeer ik het liefst buiten ! Maar de zon geeft al goed hoor en je moet je nogal goed insmeren want anders verbrand je  , ik was al een beetje rood 🙂 gelukkig op tijd gezien🙂

25

voor de rest nog foto’s gevonden van achter de schermen bij verschillende shoots🙂

Amai zoveel kleren aandoen :))))

IMG149

in een andere studio…..

55

en mooi werkjes gekregen zoals deze bijvoorbeeld 🙂

lila

en backstage tijdens mn juwelen shoot

juwelen 052

juwelen 080 copy

~ door Pauline Grossen op juni 17, 2009.

17 Reacties to “J-3”

  1. super =)
    kga vdg ook bekke buitn lern!
    succes
    x

  2. Buite lere doe ik ook heel vaak🙂
    Maar dan word ik nogal fel afgeleid om andere dinge te gaan doen x)
    Je t’aime! <33

  3. Ik kan me nie concentrere buite😉
    Ik lere altijd in mn kamer, morgen heb ik wiskunde.
    Veel succes ng e plien, en kheb ook maandag gdn mt frans🙂
    mooie backstagefoto’s :p
    xxLoveeyou<3

  4. Lekker! Het was eerst goed weer, nu schijnt de zon niet😦

  5. Pauline je bent zo’n sgoon meisje hé ! Echt prachtig !

    xx

  6. geeuuuuw 🙂 het is overal zooo kalm 🙂 iedereen is bezig met examens ….. pfffffffffffffff zucht ! Einde is in zicht🙂😉

  7. Mooi x

  8. Ik heb vakantie😀
    ik moet alleen nog vrydag naar walibi en dan volgende vrijdag naar school! de rest VAKANTIE!

    Veel succes ng babe<3
    x
    Mahal kita
    BCFE

  9. Morgen laatste exameenn !!! Biologie😀
    kheb vandaag engels gehad, tviel goee mee.. khad erger verwacht want onze leerkracht was er 2 maanden nii, en dus was het allemaal zelfstudie (:
    succes nog hé plientj !
    kmisjeee❤

  10. Ik heb er nog 1tje te gaan😀 een easy^^
    Eerst beetje rusten ze nu Ö
    Ben al van 5u op om te herhalen!
    Maar exa viel ook beter mee dan verwacht😉
    Dus I’m a happy girl😀

    Suc6 nog Lil Sis
    Btw: leuke foto’s^^
    Mooi werkje é xD

  11. pff jij nog drie dagen en ik begin vandaag pas, khaatet en juist als het mooi weer is
    maar nog voor die 3 dagen nog veel succes eh
    Xxx

  12. vandaag geschiedenis gehad :p pfff 15 bladzijden vol met vragen ze !!! en dan opeens over WO I en II …. maar dat hebben wij dit jaar niet gezien ??? Geen probleem vond de juff … probeer het maar en als je een vraag durvde stellen omdat je iets niet begreep : direct 0 op je eerste blad examen! damn gelukkig dat ik niets heb gevraagd ! WACKO mensen !

    • Amai wa n strenge vrouw! wij hadden 3 vragen op ons latijn examen niet gzien, maja iedreen eeft da dr bijgesgreve, khoop da ze die ni late meetellen… Ik hoop voor jouw da je ni te veel punten daardoor verloren hebt, maja da word je wel gewoon da dr dinges op t examen staan die je ni moest kennen of gezien ebt onze man vn ww vroeg ooit ‘hoeveel ws de stand (en dan een voetbalploeg) en (nog een voetbalploeg’ maja die man is ni 100% normaal, nog veeel succes! x

    • Eerst waren ze bij ons dinsdag, ons examen kwijt. Dan hadden ze 2 delen afgeprint hebben we dat moeten invullen. kregen we het 3de deel wat je met het eerste moest invullen. En kwamen we erachter dat dat het verkeerde examen was, dat was niet voor onze klas😛
      Scholen en examens.. Pffff xx
      BCFE

  13. Ocharme meisje toch😦
    Das ni leuk é😦
    Wij hadden dat bij Levende natuur (bio)
    Zo een vraag waar je dieren moest classeren bij het juiste leefgebied
    En we hadden da ook ni gezien.

    Mijn (geschiedenis) Tijd van vandaag ging nog beter dan verwacht😀

    Morgen laatste exa😀 Jeeeeej^^

  14. ik heb nog tot dinsdag😦 kheb gisteren ook buiten gestudeerd maar was verbrand dus vandaag maar binnen gebleven
    xxx kei leuke foto’s

  15. mooie fotos! kheb ook nog tot dinsdag..😦 ook nog veel succes!

Geef een reactie

 
