Forgotten pics

Er zijn super veel foto’s die ik “vergeet” te plaatsen hier of op mijn site 🙂 af en toe zal ik eens grondig in mijn PC  zoeken  ze😉

ff

h

ik

k


~ door Pauline Grossen op juni 19, 2009.

26 Reacties to “Forgotten pics”

  1. Waauw!!❤
    Die bovenste foto is echt een prachtexemplaar!!!
    Mss tot binnekort😉
    xx

  2. beautiful

  3. Die eerste is kei mooi!!

    xx

  4. Woow dat je die vergeet!
    Die zijn prachtig, vooral de bovenste ^^
    xxly<3

  5. ja ik vind de eerste ook mooi🙂 ik heb nog veel foto’s die ik niet plaatst hier hoor 🙂 amai🙂

  6. Ik vinde de 1e en laatste mooi! Dit vind ik weer een van de leukste shoots om te zien!
    x

  7. die laatste is echt super!❤

  8. Die derde! <33

  9. 1 ste !!! xxx

  10. Leuke foto’s. Ik ken je probleem. Op een gegeven moment moet men er eens wat aan gaan doen. Komt men weer wat moois tegen zoals dit. Ik vindt ze allemaal apart.

  11. De moeite om ze niet te vergeten. Ze zijn te mooi om ze ons niet te laten zien!

  12. Super mooi !

  13. dank u iedereen 🙂 super lief 🙂

    kusjes ❤

  14. Nochtans prachtige foto’s Madame!

    xx
    BCFE

  15. Prachtige foto’s !
    khouvanje x

  16. Prachtig!!!!

  17. Wauw vooral de eerste is echt mooi!

  18. Blijf jij je PC maar goed doorzoeken als daar af en toe pareltjes zoals die eerste en de laatste uitkomen😉

  19. Mooi pauline ! xxx

  20. Amaai… die zijn knap!!

  21. waaaww deze zijn prachtig!😀
    zoek dan nog maar eens goed in u PC wat er zullen nog wel van die supermooie foto’s tussen zitten😉
    x

  22. T’zijn super sweet foto’s!
    Maar k’zie de derde niet meer😦

    En ik vind de laatste de sterkste😀

  23. Prachtiiiiiiiiiig!
    Love you❤

  24. Amai!!
    Ik kan niet geloven dat je die kan vergeten, Pauline!
    Das toch onmogelijk, ze zijn overmooi!
    Xx

  25. die foto’s zijn echt mooi & schattig.<33
    ikmisje,♥

Geef een reactie

 
