A mode

Gisteren was ik dus heel de dag weg voor de catwalk van A mode in Brugge ! Het was gewoon SUPER  !!!!! Ik moest daar al zijn om 12 u  dan werden wij geschminkt en ons haar werd gedaan , kleren passen en dan oefenen op een choreografie🙂 Presentatrice was Aza Declerck (Brenda uit Sara ) en natuurlijk was er ook een jury🙂 En 42 modellen🙂 en ook veel kids .. het klikte direct met iedereen , je kent mij é , ik babbel direct met de mensen en op het einde van de dag had ik weer vriendinnetjes bij …en gsm nummers en email adressen😉 Hier een aantal foto’s …

_MG_3800

_MG_3768

_MG_3715

~ door Pauline Grossen op juni 21, 2009.

15 Reacties to “A mode”

  1. woe! eerste!
    Leuk !

  2. supermooie foto’s ma da wist je al ee🙂
    x

  3. nog succes hé!;-)
    Leuke foto’s!:D
    x3

  4. toffe foto’s Pauline!!!!!
    Tof da ker bij sta!!!

  5. Mooooie foto’s! <33

  6. dank uuuuuuu🙂

  7. Mooi! Je ziet er echt leuk uit! Lekker zomers, al heb je lange mouwen aan.
    x

  8. ik vind de eerste echt een ongelofelijk pareltje; je staat echt te genieten! de kleren zijn ook top!

    liefs

  9. Leuke foto’s!😀
    gedaan met de examns? (:
    ilyy x

  10. Bijna gedaan? Leuk!, maar ik heb er nog 5. Dus
    bij mij duurt het nog 3 dagen! En dan … is het vakantie!!!

    :D:D

    Maarja, dan ons rapport…
    Wat denk je ervan? Gaat het goed zijn, ik denk het wel hé.😀

    x dikke kus

  11. kei leuk !!!😉 xx

  12. kei mooie foto’s!
    Jha jij mkt blijkbaar wel heel makkelijk vriendinnekes😀
    x

  13. Kging daar nrml ook naar toe maar me mij stond op die mail om drie uur maar Het was te ver voor mijn ouders dus jaahha en ik moest ook weg dus Helle mooie fots

  14. zo leukk!!😀
    x

  15. Paulineeeeeee, ooh, da was leuuk (y)
    kmis het, kmisjou x
    ily.x

Geef een reactie

 
