The End !

…of my exams ….; and now ladies and gentleman ….. HOLIDAY

gisteren ben ik nog naar de bierfeesten geweest 🙂 Andrei (van idool toen) kwam daar optreden🙂 en hij kwam ook even langs om mn caravan te signeren é  , zo lief van hem ! Het was super goed🙂 Ondertussen is mijn agenda voor juni al super vol🙂 ik krijg massa’s leuke vragen  … kijk maar eens op http://www.paulinegrossen.be en daar agenda 🙂 Deze week heb ik al elke dag wel iets te doen 🙂 hahaha ikke blij🙂 Normaal gezien ga ik ook nog een weekje op verlof … en of course een weekend (of 2?) naar Londen …

IMG_4249 copy

IMG_4251 copy

Tijdens zijn optreden zei Andrei opeens in de micro : bedankt Pauline dat ik hier mag zijn  hahaha ik werd zooooo rood als mn T shirt  :)))))) ik had zijn telefoonnummer gegeven aan de organistor van de bierfeesten die iemand zocht om op te treden , daarom🙂 maar toch wel lief van hem🙂

_MG_4066

Ik kreeg ook enkele dagen/weken gelden de vraag van verschillende artiesten om mijn foto’s te mogen gebruiken om daar iets van te maken  ! Eentje daarvan is Eric Magnuson uit New York (zie http://eamagnuson.com/home.html)

Ik ben benieuwd wat het gaat geven 🙂

En omdat we super blij zijn dat de examens gedaan zijn …. hier nog 2 vrolijke  “spring” foto’s met Rani🙂

IMG_8915

IMG_8918

~ door Pauline Grossen op juni 22, 2009.

16 Reacties to “The End !”

  1. Ik heb donderdag vakantie🙂
    amai, die kan wel nog goe tekenen.

    x

  2. ja é , ik zei het ook tegen hem🙂 hij kan nog striptekenaar worden hihi

  3. veel plezier ng🙂
    ik eb ng examens tot woensdag😦
    bah, kbent echt kotsbeu ee!

    lus
    x

  4. kweet het :à kheb dees weekend ook nie veel gedaan voor mn laatste examen , was het ook beu 🙂 llé nog een beetje é meid , kzal aan jullie denken !

  5. mercikes plien🙂
    en tot in de vakantie ee xD

  6. Joepie !!!!!!!!

  7. ik morge nog en dan is het vakantie !!!!!!!!!!!!! ben het ook ‘ ‘ beu zenne !!! hihi xxx

  8. Haha😄 kheb heeeel weinig gdn vr frans wa k vndg had😄
    Ma nu vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :DD kben net trug vn t stad khem me ns goed lte gn🙂 super cool da met andrei! & je hebt toch nog iets vrij in juli e as aan de zee ben? Super coole foto’s! xxloveeyou<3

  9. veel plezier in de vakantie hé!;-)
    x3

  10. Leuk! DAt je nu al vakantie hebt, lekker! Een weer mooie foto’s!
    x

  11. Graeeve X

  12. Schone foto’s !

  13. Ja,zelfgetrokken😉 ik heb fotoshoots gepland en dan tuurlijk veel weggaan me vrienden :p en kga paar dagen naar Barcelona ;D gij? x3

  14. zo leukk😀
    ö is da nie u t-shirt van Emily the Strange?😀
    want die is zooooo cool xD😉
    x

  15. Kei leuk allemaal😀
    ♥.

  16. Die foto met andrei is sweeeeeeeeeet😛
    En hopelijk komen er nog leuke foto’s van de shoot met Rani, Tessa en Jelka^^
    Love ya

Geef een reactie

 
