B&W

Soms heel moeilijk te kiezen tussen de foto’s die ik krijg .. dus hier alle 3🙂 aan jullie de keuze !

1462 copy

1466-p copy

_MG_147 copy

~ door Pauline Grossen op juni 23, 2009.

22 Reacties to “B&W”

  1. haha jaa!:D
    2 maand geen school zien ghaha😀 ‘k ga ook naar paar concerten🙂 vrijdag naar Flo Rida en dan binnenkort naar Britney spears😀 x3

  2. Hehe cool!:D ja ik ga ook in Mechelen naar Maanrock en Parkpop enzoo ;p eeuhm die eerste data’s dat hij gaf kon ik niet want dan ben ik naar Barcelona,maar dan was de 9ste wel goed (: x

  3. Juups!:D
    Gij ook!;-) x3 ly²

  4. nice pix,
    talk to you soon ?

  5. kvind de eerste kei mooi, da’s mn favoriet,
    de rest is ook prachtig hoor😀
    Gniet ng vn je vakantie!
    xxly<3

  6. Waarom kiezen, ze zijn alledrie mooi😉
    & Eindelijk SUMMERTIME! Have fun! =D❤

  7. Ik vind ze allemaal echt suuuuper sjiek..! Maar ik kies voor 1;)
    xx

  8. Ik vind ze allemaal mooi! Alleen vind ik dat je op 2 erg duf kijkt, sorrt :$ Maar ik kies voor 3!
    x

  9. Allemaal mooi, maar de eerste het mooist!

  10. dank uuuuuu🙂

  11. eeeeen!❤

  12. Hoi Pauline!
    Echt een hele leuke blog heb je! Super mooi meisje ben je ook!😀 Hey ik vroug me ag zou je het misschien leuk vinden om een linkruil met mij te doen? Dit is mijn site http://www.marushi.wordpress.com Laat maar weten!😉

    Groetjes, Marsha

  13. Mooiie Foto’s x

  14. de 1 ste !!!!!!!!!! xxx

  15. alledriee suuuper mooi!😀
    x

  16. Alle driee zijn keii moooi !😀
    & geniet van je vakantie! we zien elkaar nog wel❤
    ily x

  17. Ik vind ze alle 3 mooi🙂
    De eerste is gewoon het totaalbeeld😉
    De tweede is zo echt close up^^ wa da’k prachtig vind.
    En de derde is zo cute😀

  18. Kvind dat je uitstraling daar zo sweet is op de 3e^^

  19. Allemaal even sgoon x LUU^^^

  20. De eerste, zeker weten!

  21. allemaal even mooi!!!!!!!

  22. kvin de eerst het mooist🙂 ze zijn alle 3 mooi, mr de 1st vin ik mooier

Geef een reactie

 
