Italy

here we come ! Tot binnen enkele dagen  , blijf rustig komen want ik zal af en toe iets posten van uit bella Italia🙂

Ciao Bella é Bello  !

ikke+fre

reclame met free.

~ door Pauline Grossen op juni 29, 2009.

16 Reacties to “Italy”

  1. Veel plezier! Echt lekker joh, en ik nog school hebben:|

  2. Veeeeeel plzier in Italieeeee!😀
    Tot wanneer blijf je?
    sjieke reclame!! xxly♥

  3. have fun😉 !!!

  4. Tot wanneer zit je in Italië? Ik vertrek zaterdag naar Italië:d!
    Veel plezier ginder;) x Sofie

  5. Waar zit je in italië? =)
    xx ly!

  6. veel plezier!

  7. Amuseer jullie😉
    Xje

  8. Ja, deze heb ik ook zien staan😀 😀
    Ik hed jou en Free onmiddelijk herhend!!😀
    Hoe is je rapport?!

    x x ly!

  9. Veeel pleziier,! (ll)

  10. supeerr! veel plezier😀
    x

  11. kzit bij Venetië en tis hier super tof en warm , ik blijf een weekje ! dada
    xxx

  12. Leeuuk !
    x

  13. Veel plezier x

  14. Amuseer je lieveke! <33.

  15. Amuseer je!!
    tot hoelang blijf je weg?
    xx.

  16. venetiË hoe heette de camping?🙂 xxx

Geef een reactie

 
