More holiday :-)

En nog eens een paar foto’s ! Daar waar ik ben is er een straat van 8 km lang vol met winkels en restaurants en de winkels zijn open tot 23u … zaaaalig om te shoppen dus … het is ook van  20 u tot 23 u een autovrije straat🙂 wij nemen dus onze fietsen en zijn elke avond weg ….zo cool🙂

In Italië grote mode  : pofbroeken , hier eentje in jeans , leuk op vakantie en very hip🙂

16

 Check hoe bruin ik al ben 😉

24

22

  27

~ door Pauline Grossen op juli 5, 2009.

27 Reacties to “More holiday :-)”

  1. Great, Plien😦

  2. Leuk x

  3. kei leuk😉 !! xx

  4. Ik heb ook een harembroek maar een stoffe😛
    Een zwarte da zit zooooooo goe😉

    Deze keer ziet ge bruiner dan mij😉

    k’mis je choezie!! wanneer ben je weer thuis?

    xx
    BCFE

  5. Cooool!
    Kei sgone foto’s,
    & je bent idd mooi bruin!
    Nog veel plzier daar!
    x<3

  6. superleuk😀
    x

  7. Wauw, lekker bruin!
    Zucht,, echt superleuk, ik wou dat ik op vakantie mag..
    x

  8. Wauw mooi bruin hé😉
    Waar ben je juist in Italië? Dan kom ik daar ook shoppen!!😀
    x

  9. ik ben bij venetië en ik kom binnen enkele dagen terug🙂
    dikke knuff iedereen
    ciao ciao
    xx

  10. je ziet er goed uit ( zoals altijd :o) ) en mooi gebruint zeg!!

    ( en hihi..ik heb dezelfde harembroek als jij!! )
    xxx liefs, knufss

  11. kei mooie foto’s Plien
    x Iloveyouu
    ik ga ook nr Italië
    x

  12. keileuke kleding!!!!!!! en je bent al erg bruin (=

  13. U klere zijn echt heeeeeeeeel mooi!😮

    <33

  14. U kleren zijn coowl dienen
    eerste en dienen laatste
    fotows zijn de mooiste x
    ZE ZIJN ALLEMAAL SUPER COOWL EN MOOI eeh x

  15. Zo leuke foto’s
    Je bent niet de enige trouwens die al beetje bruin ziet😀
    Kheb van’tweekend ook een mooi kleurtje gekregen😉
    Twas automeeting in Ciney^^❤. ly Lil Sis

  16. Coole serie deze. Je haar los. Ik zag die serie bij de graffiti ook. Trekt me aan. Ben vaker op zoek naar Graffiti. Staat mijn zoontje model dan. Is ook zeer spontaan. Dat lijkt me ook je gave te zijn.

  17. Suppeerr mooie Foto’s ! :d
    En super mooie zonnebril! ( waar koopte da?).
    X

  18. Ik vind het echt een kei leuke broek! Heb je die daar gekocht?
    &Je bent lkkr bruin ja!

  19. Nogmaals die broek is zoóoooo! (L)
    I Love it!!
    Ik wil hem echt hebben!

  20. da’s allemaal in Italië gekocht🙂

  21. Die broek staat je echt GOED !!!!!!!!
    xxxxxxx

  22. oohh zo bruin aall🙂
    vanwaar komt die groene short??
    dies keimooi!(l)

  23. Ik ben in mei ook Italië geweest, was super!
    Waar ben jij in Italië, welke plaats? :$

  24. @ Amber : shortje komt ook uit Italië
    @Lysa : venetië en Jesolo, jij ?

  25. Venetië😀

Geef een reactie

 
