Banana Boot

Ik ben 2 keer op de banana boot geweest en het was zaaaalig🙂 Wij gingen wel hééééél ver en héééél snel …maar ik ben gelukkig niet in het water gevallen ookal probeerde de mannen voor mij de banan boot te doen kantelen… op een zekere moment was iedereen bijna in het water gevallen en ik hield mij nog aan dat touw vast !!! het was best grappig😉

41

40

 

44

42

~ door Pauline Grossen op juli 6, 2009.

13 Reacties to “Banana Boot”

  1. Keileuk ! ^^

    <33

  2. met wie ben je daar?

  3. cool😉 xxx !!!

  4. jaloezie!😀

    xxx
    BCFE

  5. egt graeff x

  6. Wat gaaf!

  7. zalig😉
    Kzit nu in Portugal, hier heb ik da nog ni gezien.
    Maar ik doe et zeker nog eens deze zomer, want ik ga ook nog naar spanje & daar weet ik dat het is🙂
    Have fun!
    Gwen❤

  8. Wooooww supercool!
    Nog veel plzier daar e,
    & kzit vanaf dees week vrijdag tot volgende week vrijdag aan zee e, je smst ma as je zin ebt om af te spreken😉
    xx❤

  9. Bananenboot is fun é😀

  10. Stoer! Nieuwe smileys in je blog ook😀

  11. Ik ben zoo jaloers🙂 Love.

  12. zo leuk😀
    x

  13. Wipieeeee dies bruuuuuuuuuu zalig heb da ook gdaan zaterdag in Zwitserland met de CM de MAX jongskes bruu snel

Geef een reactie

 
