A touch of air

by Nella

IMG_0956

~ door Pauline Grossen op juli 7, 2009.

22 Reacties to “A touch of air”

  1. wauw echt knap plientjee! x

  2. Beautyfull!
    x

  3. Kei sjiek!♥.
    ly Lil Sis

  4. Pauline,
    When are you coming home ?
    Talk to you soon ?

  5. Zeer apart. Goeie stijl.

  6. so cute !!! echt prachtig xxx

  7. Kei mooii !! (:
    xxly

  8. Supper mooi
    rauwchiqabow hahaha
    egt een prachtige foto
    Da ander da ik zij weet ik nii
    eens wat da betekent maar das
    een grappig woordjee

  9. Die is echt supermooi ! <33

  10. Wow te gek! We moeten weer eens meeten he!? Volgens mij heeft Heinzi t n beetje druk…😦

  11. Keeii Mooie foto

    nu heb ik es een vraagske?
    waar schrijft gij u in voor
    te acteren in films enz ..? x

  12. Wauw, echt super mooi! Echt zo’n Godinnen foto😛

    x Martine

  13. Wat mooi Plien!
    You’re such a beauty!

  14. super !!!foto!!!

    Jha super !
    Ik ben bijna heel de vakantie aan de kust we hebben er een vakantie huisje !! ❤ (t'is altyd super aan zee )
    ik ben heel de vakantie ongeveer aan zee behalve 20 juli tot 15 augustus ben ik in Griekenland !

    Dus als je eens weet wanneer je eens kan samen shooten ???
    als je wilt geef ik men @-mail adres ?

    ps : ik ga wel soms eens een portfolio maken ! als je wilt ?
    stuur maar iets om eens een leuke shoot samen te doen !

  15. Mooie Foto

    Jha super !
    Ik ben bijna heel de vakantie aan de kust we hebben er een vakantie huisje !! ❤ (t'is altyd super aan zee )
    ik ben heel de vakantie ongeveer aan zee behalve 20 juli tot 15 augustus ben ik in Griekenland !

    Dus als je eens weet wanneer eens shooten ???
    als je wilt geef ik men @-mail adres ?

    ps : ik ga wel soms eens een portfolio maken ! als je wilt ?
    stuur maar iets om eens een leuke shoot samen te doen !

  16. hey, !

    Je hebt een link op men wordpress gekregen !!(blogroll)
    :):):D:):)

  17. Je bent een super lief Meisje !!!❤
    🙂🙂
    Ik heb je een sms gestuurd heb je ze gekregen ?

    xxxxxxxxxxxxxxxx<3xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  18. Mooi(y)

  19. Da’s egt kei mooooy’

    x

  20. whaauww echt super mooi🙂
    x

  21. Bonjour, mooi sfeertje zit er in deze foto!!!!!!! Mijn complimenten!

    Groet, Martin.

  22. Ey !!!❤
    heb jij al een fotograaf gevonden ?
    Ik nog niet !😦
    En waar ben jij ergens aan zee ??

    we kunnen eens afspreken ook als je wilt ?❤🙂

Geef een reactie

 
