Brasil ;-)

allé de laatste foto’s van mn trip🙂

met een klein filmpje voor de lol🙂

en een deel van de foto’s🙂

_MG_5037

_MG_5032

~ door Pauline Grossen op juli 9, 2009.

16 Reacties to “Brasil ;-)”

  1. Kei zalig girl!♥

  2. de volgende bestemming voor jou>>Brasil
    volgende fotoshoot……….

  3. Knap schat!!😛

    xx
    BCFE

  4. Heel leuk filmpje. Zag die foto’s al. Zeer vrolijke foto’s. Ik wens je een fijne dag tevens.

  5. cute😉

  6. Mooie foto’s (:
    & kei zalig filmke😀
    xx

  7. dank uuuuu !

  8. cute🙂 En wanneer past het onze voor miss Grossen?!🙂

  9. Die zijn egt mooi ik zal ook foto’s hebben van mijn reis eeh
    Ik vertrek morgen nacht naar zuid-Frankrijk xxx

  10. haha super 😉
    x

  11. Wauw super!

  12. Echt hele mooie fotos! Dat geel staat je echt heel goed!

  13. dank u 🙂

  14. Bedankt voor je reactie!
    Jou foto’s zijn altijd zo gebruikbaar om te bewerken, ik zal het eindresultaat sturen hoor!
    x

  15. echt superzaaalig🙂
    tot binnenkort he plien voor een shopnamiddag =)
    x

  16. Zalige Foto’s Pauline! Bedankt voor je reactie op m’n blog btw😉
    x Laura

Geef een reactie

 
