Sean <3

Ik ben al heel het weekend op stap geweest en het blijft duren :

zaterdag : premiere Witte paard

zondag  :  ’s morgens aperitief concert dan ’s namiddags  JimTv optreden met Sean en Dimi en  ’s avonds Hit the Roadmet Udo en Elientje

maandag  : shoot en cinema met vrienden en vuurwerk ….daarmee dat ik niet veel tijd heb om foto’s te zetten ….

maar deze heb ik al gehad en ik vind die zooo nice  !!!!!!

1y

~ door Pauline Grossen op juli 13, 2009.

12 Reacties to “Sean <3”

  1. zo’n mooie fotow❤

  2. Leuke foto, heel jou weekend zat idd helemaal volgenpland, haha!
    x

  3. Kei zalig!
    ♥.

  4. Kben jaloers =)

  5. Supercool!!!!!
    Tws zooo tof e, we moete zeker nog ns afspreke e x❤

  6. amai zo leuk allemaal😀
    x

  7. txs a lot 🙂 de rest van de foto’s komen nog 🙂
    xxx

  8. Gelukzak zeg😉
    Mooie foto! Veel plezier nog in je drukke vakantie!
    xxx

  9. Dus kom ik naar het adres dat Laura gegeven heeft ?
    en de Datum om 16 u ??

    xxxxxknuffelxxxxx

  10. Moooie foto!
    && zo mooi bruin dat je bent!!!

    xxx3

  11. ‘kwas blij dak je toch ffkes heb kunnen zienn ;D
    ilovéuuu (ll).

  12. Amai seg, al veel gedaan terwijl ik in Italië zat te luieren :p
    Ik heb al super genoten van de vakentie, en zo te zien jij ook😀😀

    xx

Geef een reactie

 
