Little Miss Leather

Een titel zoeken voor een foto is soms een horror ! Daarom vroeg ik het aan andere mensen en ik kreeg dit hier allemaal :

A girl should be two things: classy and fabulous…, catwomen in retro look, strong and cool, thinking about …., -titelloos-,  Glossy thinking, Retro Catwomen, memories .., Retro Leder Look, Alone in the desert, Glossy way to think, Retro fashion girl, Pauline reloaded!, Gladiator, ‘Little mis sunshine’, ‘Between a rock and a hard place.’, ‘Pretty in leather’, “…ambitieux, tourné vers l’avenir”, ‘Desert Cool, The Desert Black & Blue Girl , Glossy Girl , Leather Girl, Pretty & Glossy, Black&Blue, jeune femme en cuir, McGyver, urban decay… enzovoort🙂 Bedankt iedereen … en als jullie nog ideeën hebben , ga je gang é🙂

_MG_9934-Edit copy

~ door Pauline Grossen op juli 17, 2009.

18 Reacties to “Little Miss Leather”

  1. mooie foto’s!
    xxx

  2. Mooie foto!😀
    Ik heb ongeveer dezelfde schoenen denk ik :p ❤

  3. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
    Weeral PRACHTFOTO!😀

    x
    BCFE

  4. Die is vet stoer! Echt prachtig!
    x

  5. super mooie foto’s !!!! xx

  6. Prachtig Pauline !

  7. Super mooie foto!!
    xx <33

  8. Ik vind hem prachtig!(l)
    bedankt voor je berichtjes op mijn blog hé
    knuff(l)

  9. prachtige (: x

  10. dank uuu girlzzzz
    xx

  11. jij knapperd !

  12. Waaauw!❤

  13. Goeie titel toch. Was al enkele keren komen kijken naar deze foto. Soms is het idd moeilijk een titel voor een foto. Maar deze is alvast weer geslaagd. Net als de foto. Greetz.

  14. FantAsTisCh Pauline!
    Xx

  15. supermooie fto

  16. supermooie fto

  17. Hjee Pauline ,
    Ik moet voor school over een persoon vertellen waar ik naar opkijk en ik kijk heel erg op naar jouw !! Duss als ik meen paar ftoo’s mag lenen kun je het me dan laten weten een berichtje op gmail of hotmail is genoeg kuss xx

  18. Zo zot mooi!
    ‘K zou da ook eens dood graag doen ze (:
    x

Geef een reactie

 
