Titanic

Shoots hoeven niet altijd super professioneel te zijn met veel make up , haar gedoe en dure kleren om leuk te zijn é  ! Deze zomer is er een nieuwe trend :-)  ik heb ik mij voorgenomen om vééél shoots te doen voor mijn plezier … dus met vriendinnen die dat nog nooit hebben gedaan en dat eens zouden willen doen of gewoon met girlzzzzz die ik (nog) niet ken en die graag een duo shootje willen en mij dat vragen en met fotografen die het vak nog aan het leren zijn , studenten zijn of graag eens een shootje willen ervaren ….. Zo leren ze iets bij (ik geef dan ook tips en adressen aan de nieuwe generatie modellen)  Moet kunnen é ! Plezier en fun verzekerd :))) En ik ontmoet super leuke mensen die vrienden worden zoals hier  : medemodel Larissa en fotograaf Youri

Pauline20001

Pauline20002

~ door Pauline Grossen op juli 19, 2009.

28 Reacties to “Titanic”

  1. Mooi😉
    x

  2. Echt supermooi !
    En ik houuuuu van de titanic!
    Zooo een mooie film ma wel met n jammer einde…

    xxxx

  3. zaaaalig🙂
    tot binnenkort ee sgatie x

  4. Die foto is kei mooi!!
    Kzou da ook wel ns graag willen doen!😀
    xxly♥

  5. Nou Pauline!
    Dan wil ik ook wel met je shooten in Antwerpen ofzo =)

    xx

  6. Hey janne en co : voor mn verjaardag ga ik , normaal gezien , trug gelijk vorig jaar , een fotograaf laten komen🙂 dus als ge dan kunt komen , zou leuk zijn 🙂
    xx

  7. Oooh supercoool! zo supertof zijn mocht ik kunnen/mogen komen😀
    xx

  8. Oooooooo da zou supermegafantastisch zijn om dat te mogen doen. Hopelijk als dat kan en mag wil ik da wel eens doen zu. tzou nen groten droom zijn die uitkomt. toevallig niet eens in de buurt van Roeselare xD

  9. Leuk idee!!
    Ik probeer al een tijdje model te ‘worden’ (modellenbureaus) niet erg makkelijk…
    Ik zou ook wel eens willen komen naar jouw verjaardag , maar je kent me niet (ik jou eigenlijk ook niet echt :] ) .
    Ik veronderstel dat je alleen mensen uitnodigd die je al eens eerder hebt gezien ofzo?

    x Pauline ^^

  10. Plien, hoe is het meid!
    IK mis je hoor! ;)))
    leuke foto’s seg!🙂
    xxxx

  11. Tof idee Pauline, mocht je in NL zijn geef eens een seintje, ik wil met mij spiegelreflexcamera weleens op je oefenen.

  12. Woowww!! zowijs
    ik wil ook komen xd
    lol hihi

  13. wooww echt wijs idee!!
    ik ben kandidaat zenaah!!
    knuuffiej
    Amber
    xx.

  14. Pauline kwil shootje met u haha:-)
    Alles goe met u ??

    X Kim

  15. Echt prachtig Ö

  16. cool idee😉 tzijn mooie foto’s
    kzal zeker voor u stemmen hé, kheb je mailtje gehad xxx

  17. Hele mooie foto’s Pauline.:D

  18. hy plien je verjaardag doeje da op de dag zelf?
    tan kan ik komen kheb het al heel tijd vrij gehouden🙂
    kheb der meg veel zin in x
    lu
    x

  19. Kdenk dat je zo veel meisjes blijmaakt ;D
    Doe zo verdr hea xd

  20. Leuk initiatief meid!

  21. mooi! oh titanic! (snik) amai pauline kzou anders een zaaltje huren voor al die meisjes di willen komen! hihi! :p xxx veel volek!

  22. hier seh, nog bekend volk! :p

  23. Kwil wel met U een shootje doen hoor !:)
    hahahaa xD

    xxx.❤

  24. wauw ja dat is eieglijk wel is een goed idee :p
    en die foto is echt mooi (l)
    loveyouuuuxx

  25. ik wil da ook doen mejouuw🙂
    Wojoooow, en die foto is prachtig’
    ily ♥

    x

  26. da zijn kei leuke foto’s🙂
    ik wil da wel is graag doen mé u ze xx
    Margot❤

  27. zalig ‘ x

Geef een reactie

 
