Uterqüe

Onlangs had ik een super shoot met Jorick Michiels en Katleen Lison !  Het was keicool🙂

De kledij is van een nieuw spaans merk : Uterqüe

IMG_6319

IMG_6330

IMG_6334

Make-up en styling: Katleen Lison (www.lisonstyling.be)

Kledij en accessoires: Uterqüe

Riem : Dolce& Gabbana

fotograaf : Jorick Michiels

more pictures to come…

~ door Pauline Grossen op juli 27, 2009.

17 Reacties to “Uterqüe”

  1. FANTASTISCHE FOTO’S!!

    Prachtig!

    x
    BCFE

  2. mooie kleren.
    tevens mooie foto’s

  3. Mooie fotos en kleding! Kende het merk nog niet.

  4. Leuke kledij😉
    De eerste vind ik de beste🙂
    Xje

  5. Tzijn mooie foto’s!
    Ja vroeger was ze zo,maar nu niet meer🙂❤

  6. Ja da’s waar! (:❤

  7. echt mooi!
    (weeral)
    altijd trouwens
    knuffels Amber

  8. dank u Amber ! ❤

  9. Die zijn spr mooi x

  10. Kei mooi foto’s sgattiee! (:
    Die kleding is ook heel leuk😀
    xxly<3

  11. mooi zeg de kleurzweem is echt een plus

  12. heel mooi xx spijtig dat je die audtie niet hebt mogen doe😦 het was de laatste auditie dag dat ik had gedaan, en hopelijk mag ik naar de 2 de ronde😉 xxx dada

  13. Moooooooooi! Uterque is zoo cool ;D

    PS ik heb voor je gestemd😉

  14. wauw die ketting is wel speciaal (:
    en denk ik dat maar of is dat zo een merk met speciale kledij alléé kbedoel nie zo dagelijkse kleding , of it ik verkeerd ? (:
    loveyouuu xxxx

  15. waaauw!

  16. Het enigste wat ik kan zegge: Wow!😀
    Xx

Geef een reactie

 
