More Uterqüe

IMG_6128

IMG_6136

Make-up en styling: Katleen Lison (www.lisonstyling.be)
Kledij en accessoires: Uterqüe

fotograaf : Jorick Michiels

backstage foto’s🙂

P1170440

6732_107864406327_776566327_2195725_7035736_n

6732_107665326327_776566327_2193345_5730906_n

~ door Pauline Grossen op juli 28, 2009.

17 Reacties to “More Uterqüe”

  1. Omg die zijn spr mooi
    Zoals ALTIJD eeh xxx

  2. Sjieke reeks meid!
    Luf ya♥.

  3. Je blijft een knap kind!

    hoe gaat alles =)?

    xx(L)

  4. Suuuuuupermooi! (:
    & toffe backstage foto’s😀
    xxLoveeyou<3

  5. wauw kei mooi (l)
    kwil die laatse backstage foto wel is zien
    hoe dat tem getrokke is (:
    loveyouuu xxx

  6. Je gaat er echt in op en je geeft je helemaal. Je ouders kunnen trots zijn op wat je doet en hoe je het doet. Mooie serie weer. Heb eigenlijk nog geen foto gezien die slecht is bij je. Je hebt het gewoon. Succes nog.

  7. dank u 🙂 super lief !

  8. Dankjé😉
    Mooie foto’s!😀
    + ik kan de 22ste niet🙂
    xx

  9. Ooh das dus weer echt supermooi hé!
    uw haar is ook leuk!
    echt een supermeid MET talent!

  10. ik vind de eerste echt topie !! super mooi gwn,bedankt voor je reactie’s op men blog, btw: er waren ook kinderen van jou leeftijd op da casting maar ik snap het wel met de examens enz…

    toch bedant voor je steun hé😉 dikke kus

  11. De eerste vind ik ook echt super, Plientje !!! Zelfs de backstage foto’s zijn knap😛

  12. paulineeeeee (l)
    Jhaa, khep azO op mn netlog een foto van gy gezet van da amodel dinges, enjhaa, ze moetn stemmn op jouw wh’

    ily
    http://nl.netlog.com/_lisalisalisa/photo/photoid=72154224&surr=0#photos

  13. dank Lissah !

  14. Wauwieee!❤

    Lovee.
    Kben net terug van logeren .🙂
    Twas leuk !🙂
    zo te zien hebt gy ook leuk gehad met cheerleader zijn ofso!
    mooimooimoooi!
    En van u verjaardag .. kwil graag komen voor shoots hoor.
    Maar da gaat nii lukken ,meis!❤
    Jammmer !

    we mailen wel !🙂

    xxx.❤

  15. waaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuww!!!!!!!!!

  16. Heb ik al eens gezegd dat je fantatisch bent? :p
    Echt waar!! Super gewoon!
    Xx

  17. Oooh Pauline ik vindt u echt een geweeeldig model !
    weetje jij hadt toch is een oproepje gedaan als meiden mee met jou een shootje wouden doen nou ik zou dit heel graag doen en dn leer jij mij miss ook kennen als er ni teveel mense het al hebben gevraagt natuurlijk !
    Je kent mij vast wel van op julie haar weblog ik ben Axelle :p njaa stuur maar een mailtje !

Geef een reactie

 
