blablabla

Nu even gewoon een blablabla  zoals ik dat gaat noemen🙂 om te zeggen dat ik woendag dus heb gedanst tijdens de match Belgian Lions tegen New Zeeland en dat ik alles heb gegeven  , het was super !!!!!Cheerleading is mn leven , ik doe dat SUPER graag en ik ben blij dat ik zoveel mag optreden ! Ik heb ook veel vriendjes teruggezien zoals mn vriendje Sam van Rossom die nog altijd even zottekes is en ook Lio en dan was er ook superstars zoals Didier Mbenga (die bij de lakers speelt !) en Thomas van der Spiegel en Doum Lauwers , enfin de beste der beste dus ! Heel indrukwekkend om voor hun te mogen dansen 🙂 Na de match zijn we nog met een hele bende ribbetjes gaan eten ! Het was echt een super leuke dag ! Gisteren had ik dan bezoek van Tiisjaa en Marijke , we zijn gaan shoppen en dan zijn ze blijven slapen want de volgende dag zijn we allemaal samen naar Ronse vertrokken om daar mee te doen in een spotje 🙂 Het was er super warm en we zijn allemaal verbrand😦

Ondertussen zijn we de laatste dag van juli ! Best eng want het is super vlug voorbij gegaan …

Nog even vermelden dat je nog altijd voor mij kunt stemmen en reclame maken  : sms in hoofdletters  : MIJN AMODEL 308 naar 6607 (dank u!)

En dan mijn verjaardag op 22 augustus  : zoals vorig jaar gaan we een fotoshoot sessie organiseren maar nog beter dan vorig jaar , Heinz toussaint komt al zeker maar er hebebn zich ook verschillende ander fotografen aangemeld en visagiste en zelfs een kapster …. dus wil je erbij zijn , zeg het aub voor 10/8 want dan moet ik dringend een planning maken !!!

en nu foto’s van dit allemaal🙂

10

11

4

me with my friend Heinziiiie tijdens een shoot

plienheinz

ik heb 500 flyers gekregen met mijn kopke derop  ! OMG 🙂😉

AMODEL 308

~ door Pauline Grossen op juli 31, 2009.

28 Reacties to “blablabla”

  1. amai al die leuke dingen🙂
    en voor die poster ee, kank der es zo ke 2 krijgen?
    kgaze ier tn ophangen in brugge🙂
    nog bekke reclame ee !
    en 22aug komk ee ma da wistje al ee =)
    keb der zin in, dus kijk je es vo 2 of 3 posterkes ofzo..

    lu x

  2. SUPERgoed gedanst, suuuuupercool da je da mocht doen!
    Komt da spotje op tv?🙂 & veel gekocht?
    Idd de vakantie VLIEGT gewoon om!!!
    & Ik heb gestemd, as k je nog eens zie geef je dr ma n paar, dn verspreid ik dr wa in Limburg (:
    Suuuuuper toffe foto’s!
    & hoogt waarschijnlijk ga k dr de 22ste bij zijn, ik zal nog op tijd bevestigen😀
    xx<33

  3. Oké girlzzzz tzijn geen posters allé kheb er 2 of 3 gehad en die hangen hier , de rest zijn kleinere flyers maar reclame maken mag altijd é🙂
    @Janne : ja zo rap mogelijk bevestigen é 🙂
    knuff
    xxx

  4. Jaja😀
    xx

  5. aa en waar kank aan die flyers geraken?
    kgaan der tn bekke in de brievenbussen gaan steken :p
    en rondgeven!
    x

  6. Oja da kan k ook doen, in brievenbussen steken🙂
    x

  7. ik zal er den 22ste meegeven🙂
    xx

  8. hahaahhaha ..
    om zo maar te noemen ist blablabla en nog eens.
    Hahaha .. Gy hebt altyd wel iets te beleven, se!
    ik eiigenlijk niet .. en als ik da doe .. ben k supeeeeer druk.
    Volgende week wordt 32 graden .. bij jullie?
    anders komt ge een dagje bij t zwembad ; Barneveld ..😉
    Hahahahahhahahhaha ..
    Woensdag wordt supeeeeeer weer en donderdag!

    Btw ; t gaat over dit en niet over mooi weer hebben !😉
    oeeeeii ,, mijn dans dingen zijn voorbij … zomerstop en ga direct weer aan de gang!
    met U kopke erop is toch mooi , se!
    ge hebt zooo’n schone huid .. gewoon AF!
    kzal direct doen ff sms’e .. maar kkmoet dan wel ffkes kyke!
    ik zal da ook nie echt leuk vinden als iedereen flyers krijgt ..😉
    Maar van U is da wel Tof hoor!
    ZALIG!❤

    Tis maar zoo jmmr da k ver woon .. anders kwam ik iedere dag ffkes langs hoor!
    en dan zou k net als die andere die flyers in de brievenbus gaan steken!🙂

  9. Thank you!
    We hope to get more readers soon😉

  10. hahaha Charissa , je bent grappig 🙂
    xx

  11. haha das zal wel grappig zen zo kei veel papiertjes mee u eige hoofd derop (;
    en ik denk dak nog is mmoet smsen , want khad nie in hoofdletters gdn (:
    en gij hebt altijd wel iets te doen he (:
    loveyouuuuu xxxxxxx

  12. Woaahw!
    veel gekocht??
    haha dat zal wel zeker hé xd

  13. amai zo leuk allemaal!🙂
    ik kom den 22ste eh😉
    dan geef je maar wa flyers mee ook🙂
    ily!❤
    x

  14. @ Kelly: Ga je met de trein? (:
    x

  15. da weten we nog niet xD ik denk dat we met de auto gaan
    x

  16. wow super kelly , met hoeveel kom je zo ?
    xxx

  17. Waar is da ergens? xd

  18. Papa&mama brengen mij en Lore dan, en dan maken zij der een daguitstap aan zee van🙂
    Maar naar u komen we met 2😉
    x

  19. super !!!
    amber : bij mij thuis é 🙂

  20. Haai Paulien
    Kheb net naar chearfilm gekeken & Nu ik u blog hier lees hebk
    zelf al zin gekregen om mee te doen ;D
    Der komen precies veel mensen naar die shoot by u ;D
    Amuseert u dan maar goed hea!
    Gwenzie x

  21. leuk😉 ik kan nie komen ik vertrek de 19 de opreis tot de 31 ste
    kvind het spijtig ma ja opreis gaan is natuurlijk ook super he !! xx

  22. ja da’s ook keileuk op reis gaan , naar waar ga je ?

  23. Ik heb gestemd hoor,
    WIe anders is het beste model!
    Doe superhard je best héé.
    Liefs,Justine

  24. dank u wel justine 🙂
    knuff

    xx

  25. 😀

  26. Leuke foto’s! Die poster had ik aan zee zien hangen, haha.

Geef een reactie

 
