Look

DSC_0076kopie2

DSC_0050

by Laura Goeman

~ door Pauline Grossen op augustus 3, 2009.

17 Reacties to “Look”

  1. haha da filmke is kei grappig (:
    en kei mooie meisjes (l)(l)(l)

  2. mooi gedaan x

  3. Zowijs filmpje! en de foto’s ook eh!
    xx

  4. superr mooie foto’s😉 en cool filmpje !! xxly

  5. supeeeeer leuk gedaan zeg ,, echte actrices .. hoedan ook !😉

    xxx.❤

  6. trouwens da bed heb ik ook !😀
    xx

  7. Lief🙂

  8. haha leuk filmpje😉
    mooie foto’s🙂
    x

  9. Da filmpje is leuk!😀
    Gaat het zondag dan toch door?
    Hij zei tege mij da hij het mss wou verschuiven omdat hij mss nog niet goed genezen is …❤

  10. Njaa, & ik kan 6september ook niet want ik moet de maandag er om 6u uit en anders ga’k er nooit uitgerake xS en mama weet nog niet of ze moet werken …
    xx

  11. Cool filmpje!! & natuurlijk suuuper toffe foto’s!
    xx

  12. Ooh zo sweet!
    Echt kei leuk gedaan!❤.

  13. Chapeau voor de fotograaf, heel mooie foto’s. Ook de modellen hebben het niet slecht gedaan, natuurlijk. Ik ben zelf in augustus de duinen in getrokken met twee modellen, een eeneiïge tweeling, superleuke ervaring. Enkele foto’s van die shoot op mijn blog. Buiten fotografren is niet altijd gemakkelijk, je hebt de lichtomstandigheden niet perfect onder controle hé.
    Ik vind dat filmpje ook heel goed, grappig, vooral dat van dat omkleden. Leuk accent om wat humor te introduceren.

  14. hey , twas echt super ! ***
    het filmpje is zeer goed gelukt he !
    We moeten dat zeker nog eens doen of gewoon eens afspreken * !!

    dikke knuffel see you
    stephanie

  15. echt cool je filmpje🙂
    xx

  16. leuk filmpje Pauline!

  17. jha hee !! super !!

Geef een reactie

 
