B&W & blabla :)

Gisteren had ik een super shoot met leuke meiden en een ongelooflijke goede fotograaf!  De foto’s zullen keigraaf zijn ! Ondertussen ook opnieuw gevraagd voor Kiabi , al de derde keer deze zomer🙂 Wel leuk en goed voor mijn frans bij te schaven 😉 De 2 spotjes die ik draaide deze zomer van SeaCoast en Solo heb ik zelf nog niet gezien , ik ben dus benieuwd , verder moet ik nog een heleboel foto’s krijgen van verschillende fotografen (slapen die allemaal of wat ? lol)  De speciaalste (genomen door een spaans-nederlandse fotograaf zullen wel speciaal zijn … die van gisteren  ook als ik de previewkes mag geloven 🙂 Verder mocht ik ook voor een brillenwinkel shooten .. Antonella, mijn ondertussen toffe vriendin fotografe , heeft verschillende artikels gepubliceerd gekregen .. met een deel van mijn foto’s 🙂 Binnenkort heeft ze ook een opdracht voor mij .. shooten voor een americaans bedrijf 🙂 Super leuke dingens🙂

Hier eerst een paar B&W portretten …

32

42

44

~ door Pauline Grossen op augustus 6, 2009.

16 Reacties to “B&W & blabla :)”

  1. supertof allemaal🙂
    en mooi foto’s🙂
    ik kan al niet w8en tot je bday😉
    ily❤
    x

  2. en ikke dan 😉

  3. haha😛😉
    x

  4. En wie was de fotograaf?

  5. nice pix !

  6. ik kies de eerste😉 dies echt mooi / de rest ook hé😉 maar de eerste is de leukste xxx

  7. Nummer 3 zegt ‘don´t mess with me”🙂

  8. Suuuuuper mooi foto’s!
    & amai ge zijt nog al veel bezig!😀
    Weet je toevallig of dr gilz zijn die mt de trein naar je bday kmen?
    xx <33

  9. nee ik weet nie just wie met de trein komt … ik denk mss Lynn en Zoé ? Of toch niet ? …. wie komt er met de trein ???
    knuff
    x

  10. alweer mooie foto’s
    Lyou

  11. Coole foto’s😀

  12. Moojjje fotos ^^ x

  13. De 1e!! :O
    Zo mooi!

  14. Beauuutttttttttttttiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss x

  15. Ik weet nog niet of ik met de trein kom,
    is te zien van welk uur we verwacht worden😉❤. mooie foto's😉

  16. wauw u haar is kei mooi😮
    en e hebt preciesw el een drukke vakantie he (;
    iloveyouuu xxxxx

Geef een reactie

 
