Zomerhit

Zoals elk jaar mocht ik ook dit jaar naar Radio 2 Zomerhit en het was gewoon af🙂 Veel leuke mensne gezien , veel vriendinnen, goed gebabbeld en leuke foto’s.. oordeel maar zelf🙂

1

3

4

10

2

31

IMG_4389 copy

784

~ door Pauline Grossen op augustus 9, 2009.

31 Reacties to “Zomerhit”

  1. Super mooie foto’s pauline, Stan❤

  2. Brahim is een cuttie en jij ook

  3. Jaa ma kben echt van alsk klein kind was al zo bezete van surfen nzo,en kwil al kei lang op surfkamp gaan ma kmag nie🙂 (ni van de ouders éh ) vn het andere … ge zult mss wel wete wa’k bedoel?:p
    en drmee da’k skimboarden doe,ma kzou liever golfsurfen doen ^^ x

  4. Suuuper toffe foto’s! (:
    & btw da kleedje & die armbanden, ketting en handtas zijn zooo nice!
    xxLoveeyou<3

  5. woow coowl! vnwaar komt da kleedjeh? xd

  6. daltonnekes !❤
    Moora van den veken ofso ,, zij is zo tof é !! kijk ne iedere avond nog amika !!😉
    tof programma!😉

    xx

  7. van de H&M 🙂 Moora had ook zo’n kleedje maar in’t groen hahaha leuk é 😉
    xxx

  8. die is van fornarina 🙂 mooi é 🙂
    knuff

  9. wel der is een fornarina in antwerpen op een hoek in de kammenstraat met de oudlaan ofzo 🙂 van waar ben je ?
    xxx

  10. http://www.fornarina.com/#store_locator

  11. ahjah, ik van waarschoot haha
    weetje da zijn? nee zeker😉

  12. euh nee niet echt🙂

  13. ja mijn grootvader heeft familie in Eeklo🙂😉

  14. zo leuk😀
    ooh das da tasje wa je bij Naked hebt gekocht xp😉
    mooi é (:
    ily❤

  15. hahahaha ja é kelly weet ge nog 🙂

  16. Tzijn beruuu coewle foto’s jong
    vooral die met de dalton sisters zijn coewl, 2 vn mn idooln by mekaar. die van vorig jaar heb ik nog altijd en die staan ook op mn site (www.aurelieneleke95.tk) en bedankt dat ik die op men site mocht zetten
    Greets, Nele

  17. Haha jaa zo grappig toen🙂❤

  18. da’s graag gedaan ze Nele ! Ze waren ook super sympathiek 🙂 De mama herkende mij van op foto en vroeg of ik niet ‘Pauline’ was ! En ze hebben 1 super mooie optreden gehad !
    xxx

  19. Nice pix,😉

  20. mooie ftoo’s liefje !
    en da geel tasje ;D
    da hebben wij samen gekocht (: ❤

  21. Dat zag er weer super uit!!
    Maar ik was het helemaal vergeten😦❤.

  22. Mooiie ftoo’s x)
    Kheb die gsm ook x

  23. Mooiie fotoss xxxxx

  24. Dank u dak de fotos mag gebruike
    Heb je Aline nie tegen gekomen, die was daar ook
    samen met haar Lief (vriend van mij xD)
    XX

  25. ja het zal daar wel een feestje geweest zijn denk (:
    mja mee u derbij kan da nie anders he :p
    lovejeee

  26. Dat is dat meisje van Amika toch? Da’s hier ook op tv, da’s leuk!

  27. Amai me al die bv’s en met De Dalton Sisters😀

Geef een reactie

 
