Paryelle

Nog niet de “ELLE” maar wel al de “PARYELLE”  lol😉

5369_1200043845668_1365704739_586108_7528290_n

~ door Pauline Grossen op augustus 12, 2009.

17 Reacties to “Paryelle”

  1. Suuuper mooie foto! (:
    xxly♥

  2. nice

  3. Ooh supertof!!😀❤.

  4. SuperMoojeee foto xx

  5. supersupermooi!x

  6. de mooiste portretten zijn hier weer aan mijn neus voorbijgetrokken!

    oei .. ik zie dat ik met mijn reaktie uit de boot val?

    ik ‘herpak’ me;

    supersupersupermooi!!! 😀

  7. Zag het reeds op Face. Prachtig. Ik zie ernaar uit meer te zien van deze. Eveneens – Supermooi. Greetz again.

  8. Wauw, héél mooi Plientje. Supermooie foto!!
    xxx
    Rani en Tessa

  9. Hee Plien😀

    Ik had een vraag😉
    Jij staat toch bij network-models ingeschreven?
    Krijg je daar veel opdrachten door?

    xx(L)

  10. waaw! super! xxx hanne

  11. suuupermooi hé Plientje!
    knuff.
    xx

  12. da meisje van 15 heeft echt talent zo mooie foto’s da die maakt😉 echt mooi hoor xxx

  13. dank u schatjeuhzzzzzzzzzzzz

  14. schat, ik weet nog niet zeker of ik de 22ste kan komen … x Iloveyou, hoe is het?

  15. Dag Paulien!

    Eerst en vooral: proficiat met wat je al allemaal hebt bereikt!
    En je fotoshoot met Tine Paryelle is echt prachtig (ik heb er ook een fotoshoot mee gehad) en net zoals jij vind ik het waarschijnlijk heel leuk om met haar samen te werken!
    Doe zo voort meid, je bent ongelooflijk goed bezig!

    Vele groetjes,
    Stefie

  16. jaja pauline binne kort in de elle he (:
    kei mooie foto x
    lovejee x

  17. haha op de voorpagina van de boekskes jong! haha
    ly xx

Geef een reactie

 
