Verlof

Ik ben een paar dagen weg , nog profiteren van de laatste zon🙂

Binnenkort is het terug school😦 amai dat is toch rap gegaan alweer é  ! Net voor mijn tripje heb ik nog 2 opdrachten gehad🙂 Heel cool …  en als ik terug kom is het bijna mijn verjaardag 🙂 Het gaat super worden !

Ik blijf hier foto’s posten en ik zal proberen eventjes op internet te komen piepen als ik in Frankrijk ben 🙂

_MG_5644

_MG_5641

~ door Pauline Grossen op augustus 15, 2009.

13 Reacties to “Verlof”

  1. ja het is idd super snel voorbij gevlogen😮 spijtig genoeg (:
    en mooje fotos + das ne kei mooie zonnebril x
    iloveyouuu

  2. Geniet ervan éh!😉
    xx

  3. frankrijk ? have fun !

  4. je komt al piepen,dat er niets opstaat.
    veel plezier daar!!!!!
    Geniet maar van de zonnestralen!

  5. De vakantie vliegt gewoon!
    & jaa zeeeeker geniet van ’t zonneke daar (:
    ‘k verheug me al kei hard op dn 22ste!!
    + leuke foto’s & dat blousje heb ik ook ma dan wel int flashy groen😀
    xx❤

  6. Graeve fotos xx

  7. I hope you’re having a nice day🙂

  8. leuke ftoos
    en veel plezier daar hé!
    xx

  9. veel plezier!! de laatste weekskes! xxx

  10. schattie! Ik kan dus misschien naar je feestje komen he! want mijn bomma en bompa zijn voor 2 weken aan de zee en dan kunnen we daar mss overnachten😀
    oke is dat goed? ik laat je zo snel iets weten!
    LOVEYOU! en geniet van je vakantie

  11. mooie foto’s xx

  12. supermooie foto’s! en geniet er daar nog van!😀
    tot de 22steee 🙂 ! <3333333
    x

  13. Nice😉❤.

Geef een reactie

 
