Serge

Shootje met Serge … enjoy .. bijna terug😉

3800465507_9a93f879a7_o

3803158859_7e929c2d7e_o

Serge komt trouwens shooten op mijn verjaardag 🙂

tot binnenkort é 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 18, 2009.

17 Reacties to “Serge”

  1. zuske,moooie foto.
    waarschijnlijk ga ik mee kunnen komen,
    met fieke naar jou verjaardag,
    is het goed?x
    kga zo blij zijn alsek je zie.
    x Jetaimee Shana x

  2. Super sjieke foto’s Ö
    Da beloofd^^❤.
    Zoals Shana al zei
    en ik ook op facebook:
    Mss kan ze meekomen🙂
    Daarom onze vraag of da ok is?
    Want ja er zijn er al veel ntrlk.

  3. Prachtig!!
    Ik wil dit weekendje ook nog wat pictures vn u choeziee!!😉

    xx bcfe ly

  4. beautiful pix !
    talk to you soon ?
    Welcome Home too !

  5. mooie foto’s. ze doen mij wel al aan de herfst denken. heer sfeervol.

  6. Prachtige foto’s plien!
    Oooh & die trekt kei mooie foto’s,
    verheug me kei hard op zaterdag !😀
    + Je komt thuis int goede weer vandaag & morgen heel warm hier😀
    xx

  7. Supermooooi! xoxo

  8. super foto’s mijn reisje in italie was egt de max!
    er is een kaartje naar je onderweg!
    tot zaterdag he, verwittig je me nog van hoelaat tot hoelaat ik der moe zijn?
    lu x

  9. supermooi!(l)
    was die shoot in Frankrijk ofsoo?
    xx

  10. 😀 super foto’s!
    LY

  11. supeer mooie foto’s!😀
    dat beloofd ook al voor zaterdag xD😉
    x

  12. OMG Pauline. In die 4 weken dat ik op vakantie was kwamen er bloemooie foto’s op je site. Ik heb ze allemaal teruggezien! En wat je verjaardag betreft, ik denk dat het weer zo’n superfeest gaat worden, de foto’s van vorig jaar zagen er al leuk uit!
    x

  13. prachtigg ^^
    lovjee

  14. Mooi! Heel natuurlijk.

  15. je bent een schat🙂

  16. mooi foto’s !!!x

  17. Echt super piczz!! Doe zo voort hé meid!!
    x ly

Geef een reactie

 
