Relax .. take it easy- iiiiiieeeee

Ik ben terug uit Frankrijk !!!! Het was super leuk en ik heb mij goed geamuseerd🙂

Voor ik vertrok had ik nog snel 2 leuke opdrachten van oa Bellewaerde  en MVF(meer daarover later + foto’s) …  daarna we dus naar Frankrijk vertrokken .. amai wat was dat warm zeg  :-)  Ik ben dus bijna heel de dag in het water geweest om af te koelen 🙂

Ik ben woensdag teruggekomen maar dan moest ik ook direct weer weg , ik was uitgenodigd om naar het filmfestival te gaan ! Het was hééééél leuk met super veel volk en leuke optredens en feest 🙂 De rest van de week is ook super super vol : Walibi met vrienden  , dan een opdracht voor de radio en een casting , mijn verjaardag , veel bezoek en nog 2-3 shoots + basket seizoen  + BBQ + zandrock .. en dan is het weer school , OMG !

Maar hier eerst foto’s van mijn trip

f1

warm é dus wat doe je dan … in het water bijven héél de dag , gelukkig waren er daar 4 zwembaden met golven en glijbanen en een grote meer

g1

k7

p9

p2

p8

~ door Pauline Grossen op augustus 20, 2009.

20 Reacties to “Relax .. take it easy- iiiiiieeeee”

  1. Ah leuk dat je terug bent🙂

  2. Welkom terug!

  3. Ooh super toffe foto’s vooral in’t water^^
    Poolen kan ik ook xD❤. tot zaterdaaaag ^^

  4. haha zaaalig x
    tot zaterdag ee plien x

  5. Kei tof😀
    amai nog veel te doen! & school gaat dr suuuuuper snel aankomen!
    Tot zaterdag e!
    xxx❤

  6. nice pix !
    Have fun @ your birthday party !

  7. leuke fotos (:
    lekker relaxt op het meer (x
    jaa het ga echt kei snel terug school zijn ):
    lovejee

  8. Da ziet dr supper tof uit :p xx

  9. ja, het is bijna weer school. ik heb de indruk dat velen zich reeds goed vervelen maar gelukkig maak je daar geen deel van.

  10. haha zalige foto!
    Ik laat je morgen iets weten ofzo, of als ik naar je feestje kan komen
    oke?❤ :')
    hangt er een beetje van af!

  11. Oké
    xxx

  12. Waaaaaah, Vive la France ; Ookal ben je al trug😉
    Tot zaterdaaagg..x

  13. tot zaterdag !!!
    xxx

  14. looks awesome !!!
    talk to you soon ?

  15. Zo superleuke ftoos!
    amaai gij kunt al goe biljarten hé thaha
    xx

  16. ah walibi ,, ben k daar ook net heen geweest ,, jammer da k ni dan der heen ga als gy erbent ,, kon ik u ffkes begroeten.😉
    kzal proberen om daar te komen é😉

    xx

  17. wat een fleurig tentje,iets apart!!!!
    schone foto’s
    xxxbart

  18. zo leuk (:
    tot morgeeeen❤
    x

  19. ik kan zaterdag niet komen😦,
    want hier zijn ze aant werken –
    he verbouwingen
    en we moeten hier blijven, maar we spreken zowiezo nog is af he schattie❤
    Khouvanje!
    sorry he!

  20. leuk de je terug bent zeg twas verzekers tof !!! en die bril past goe bie je x tot up je verjaardagsfeestje straks x happy birthday ook al is dA de 25STE maar thaha en vele kusjes xxxxxxxxx

Geef een reactie

 
