Filmfestival

Woensdag ben ik naar het filmfestival geweest in Oostende 🙂 Het was keileuk , super warm ook , de warmste dag en daar stonden dan de acteurs met hun costuum :-)  ocharme ! Ik heb Jan gezien ( de Joeri) en ook Tom (Dice) en er kwamen ook veel bv’s ( Jan Verheyen , Veerle Baetens en veel meer)

een aantal foto’s al🙂

5654_1193151901714_1015906618_619453_6178728_n

5654_1193151941715_1015906618_619454_6851454_n

5654_1193151981716_1015906618_619455_5529145_n

~ door Pauline Grossen op augustus 22, 2009.

14 Reacties to “Filmfestival”

  1. Ooh dat zag er daar idd super uit!❤. tot straksjes^^

  2. […] Filmfestival Woensdag ben ik naar het filmfestival geweest in Oostende Het was keileuk , super warm ook , de warmste dag en daar stonden dan de acteurs met hun costuum… […]

  3. ziet er zeker coool uit!😉
    heeeeeeel veel plezier straks ,, & jmmr da kni mag kome omda k helemaal in NL woon in Gelderland. ^^
    das erg ver hoor!
    das ne5 ú rijden ofso😉 denkik:D

    xxx ly

  4. superzaalig🙂
    veerle is egt wel ee sjieke x
    tot strax ee!
    lu x

  5. Da ziet idd heel tof uit

    Veeel plezier met u b-day party
    PS:Vandaag ist ook mijn zus haar b-day party (die’s 18 geworden :p)

  6. En men bffe ziet er weer stralend uit haha x)

  7. het was daar precies weer leuk (:
    ik kom waarschijnlijk morge naar de zee :p
    alléé nog veel plezier mee birthay party he :d
    lovejeee

  8. Plientjee,
    Kei toffe foto’s die met die bv’s!
    nog even zeggen da k je b-day echt waar zaaaalig vond!
    Merci da k mocht komen!
    & ben benieuwd naar de foto’s!!
    xxxLoveeeyou<33

  9. mooie foto’s !!
    je was vandaag in Spring, dus volgens mij ook morgen en maandag. want je doet mee in 3 afleveringen hé? ik zeg het maar zodat je het weet , of zodat de andere het ook unnen lezen, want veel mensen hadden die aflevering niet gezien :p

  10. It seems that your party got rave reviews !
    but, I know that you are still partying !!!
    xxx

  11. Paulineee x supertoffe foto’s🙂
    twas echt overdreve leuk op je bday!
    kheb me echt geamuseerd!
    ik mis je nu alweer ..❤

  12. Hoe was het gisteren op je B-day?
    ik vind het spijtig dat ik niet kon komen
    xxxxxxx ly

  13. Leuk!

    x

  14. superleuk!(l)

Geef een reactie

 
