B-Day Party

Mij  party was gewoon de MAX , echt waar , gee,n woorden voor ! Super veel volk , we waren met 30 ongeveer🙂 Sommige kwamen al om 13 u en de laatste zijn de volgende dag pas vertrokken , een hele deel is tot middernacht gebleven en op het einde hebben wij nog gezongen enzo🙂 Twas super super zalig !

Wij hebben eerst 2 uurtjes op strand geshoot , er waren 5 fotografen en iedereen had ongeveer 5-6 kids , daarna kwamen wij terug thuis voor te drinken , eten en babbelen  :-) Dan hebben wij gezongen en uiteindelijk zijn we nog in de jacuzzi geweest🙂 filmpjes en foto’s zijn er enorm veel meer dan 2000 !!!! Op facebook kun je al zo een fotoalbum zien , iedereen krijgt ook nog foto’s é , nu enkele backstage foto’s

Speciale dank aan de fotografen , de visagisten en kapster voor hun komst ! En aan al de girlzzz die gekomen zijn ! Miss you so much !!!!!!! HET WAS AF !

DSCF0865

DSCF0870

20

52

62

5

[rockyou id=142351881&w=650&h=325]

~ door Pauline Grossen op augustus 23, 2009.

35 Reacties to “B-Day Party”

  1. Hey Pauline, ’t was heel plezant, ik kon jammer genoeg niet blijven tot ’s avonds, had nog een afspraak. De shoot was leuk, ik ga de beelden de komende dagen selecteren en doorsturen. Ondertussen ben ik nogal verbrand (ik had geen zonnecrème gebruikt) en ik mag nu dus after sun smeren🙂

  2. Oei oei Serge 🙂 Hopelijk toch niet te erg é ! Bedankt voor het komen , kvond het reuze goe !

  3. Paulinnee!! t was echt supper-supper-súúúúúúúpperleeuuk!! bedankt dat ik mocht kome! spijtig dat ik wa vroeg weg moest maar ja.. ik heb er vn genote x)
    grtjes Lore
    xx

  4. Plien!!
    tws zooooo super!
    Jammer da k net aant shooten was toen den groepsfoto daar aan zee getrokken was😦
    Mis je kei hard, en ben je echt dankbaar da k mocht komen!!
    Nog eens, tws zooooo suuuuuuuuuuuper!!
    xxx <33 loveeeyou!!

  5. looks AWESOME !!!

  6. Twas echt super !❤

    Merci, Pline!

  7. merci aan jullie girlzzzzzz ! ik heb echt wel super veel chance é me zulke super toffe vrienden ! LY, kmis jullie al !

  8. Kben benieuwd naar de foto’s, Serge!
    x

  9. Wij hebben gewoon chance met zo’n super toffe vriendin as jouw😉❤
    wooow kdacht daarnet da k 200 had gelezen en lees da nu nog eens en lees 2000 amai da's echt wel veeeel! ben benieuwd ! xx❤ missyou!!
    x

  10. de youri had er al 700 ofzo 🙂 lynn meer dan 100, mn ma ook, ik ook en dan nog alle andere fotografen 🙂 maar ja ge gaat er geen 2000 zien zenne :p:p

  11. ‘k vond het echt fijn.
    thankyouu Pauline voor de leuke ervaring😉
    & ik hoop je snel terug te zien hé!
    x loevyouuu

  12. deuh schatjeuh , we wachten nie meer zolang é nu !!!!

  13. twas echt megaaaaaaaaaaaaaa amazing!!
    I love you soooo!!

    xx BCFE

  14. Paulineeee.<3
    de foto's zyn super,
    & de dag zelf ook.
    twas echt megaaa leuk.
    bedankt dat ik mocht komen.
    ik mis je nu all.
    iloveyou.xx

  15. Eeeej Plientje!!!!

    De foto’s zijn SUPERLEUK & het feestje was idd afff!!!!🙂
    1000000000000000000000000000000000000… keer bedankt da ‘k mocht kome, echt waar, ‘k vond ’t KEITOF!!!!
    En je weet ’t he als je ooit es in de buurt van Hasselt komt laat me dan iets wete dn kunne we es afspreke :-)( ik kijk er al nr uit :D)!!!

    xxx<3 ly

  16. Da zag er SUPPEER tof uit❤

  17. Paulineee❤
    twas echt supeerleuk!
    kben ook blij da ik je nog eens gezien heb🙂
    en we gaan veel vaker afspreken é,
    anders mis ik u te veel (:
    ik kan al niet wachten tot de volgende xD
    ik mis uuu!♥
    iloveeeeyouuuu.<3
    x

  18. twas egt zaaalig ee plientje x
    merci dak mocht komen ee!
    en ben benieuwd na de foto’s en da filmpje is egt wel leuk, twas zoooo leeeeuuukkk!!!

    kebjegraag x

  19. Nog gefeliciteerd! ’t Ziet er echt geweldig uit! Ojaaah, je staat op girlscene!:http://www.girlscene.nl/lifestyle/media/2009/fotografie/girlscene_s_fotografie_talent_antonella

    x

  20. zooleuk allemaal!
    jammr dat ik die dag niet vrij was..

  21. Pauline ,

    dat turkoois pulleke van jou is super mooi! vanwaar is dat?
    echt leuke fotos!!
    xx

  22. hey Iris dat is van de H&M🙂

  23. spijtig da ik nie kan komen omda k zooo ver woon é!!
    kei lekker da ge op zee woont!
    da wil ik ook é😉 kom als k tijd heb & afgesproken hebbe , wel es langs é;) kben nu al benieuwd naar de shoots foto’s😉

    xxx

  24. Heyla Pauline!
    Kvond het écht mega-geestig,
    jammer dak nii wat langer kon blijven …
    Mercii daje me hebt uitgenodigd wih!
    Kben ook benieuwd naar die andere foto’s.

    Kussie kussie

  25. echt mooie kleren heb jij plientje🙂
    hopelijk tot ooit is hé xx

  26. Lil Sis, twas echt leuk zenne^^
    Een dagje da in’t geheugen zal blijven zitten😉❤. Ti Amoo!

  27. Hey Pauline!

    Ik weet niet of je me nog kent (Laura van toen met Heinzie)…EN het basketbal…Haha dat was geweldig!

    Maar ik lees nog altijd trouw je blog!!
    Ziet er uit als een tof feestje!

    Liefs

  28. Hoi Pauline, het was me het weekend wel zeg! Wat een drukte, geweldig🙂 En alles viel samen met prachtig weer, mooier kan bijna niet. Ondanks dat ik de zaterdag niet heel monter was, heb ik het prima naar m’n zin gehad. En zo kan ik gelijk nog even je ouders bedanken en zeggen dat het geweldige mensen zijn dat ze zo’n prachtfuif hebben geregeld en voor iedereen klaar hebben gestaan!
    En aangezien het nu officieel na middernacht is en je nu écht jarig ben feliciteer ik je direct even: van harte!! *O*
    En nu moest ik maar snel weer verer met de foto’s.. het zijn er wel 835 :-O en 23 filmpjes van het zingen🙂
    Groetjes, Jurg

  29. Gelukkige verjaardag;)xx

  30. dank u Jurg , het was idd super ! I never will forget this day🙂

  31. Waw, wat een leuk feestje ziet er dat uit !

  32. wauw zo’n leuke birthayparty😮
    ik wouw dak er ook zo eentje had (:
    lovjeee

  33. Ziet er keicool uit Plientje!! Gelukkige verjaardag.
    Sorry dat we er deze keer niet bij konden zijn.
    Dikke kussen.
    Rani en Tessa

  34. Gelukkige verjaardag Plientjeuh!! Ziet er allemaal keicool uit se.
    Sorry dat we er deze keer niet bij konden zijn, we maken het zeker en vast goed!
    Dikke kussen.
    Rani en Tessa

  35. pffft heb wat gemist zo te zien! Tof hoor!

Geef een reactie

 
