Fashion

IMG_6342

~ door Pauline Grossen op augustus 26, 2009.

26 Reacties to “Fashion”

  1. gewoon prachtig plientje,
    miss u!!❤

  2. ik mis jullie ook 😦 raar é zo met kort haar 🙂

  3. Ja da’s kei raar xx <33

  4. Heey Pauline!
    Toffe foto! Mis u lange haren wel.. Tis idd raar zo kort!
    Zég! Tis al de 2de keer dat ik u verjaardagsfeest heb moeten missen😦
    Mag geen gewoonte worden hé!
    In ieder geval, geniet nog van u laatste dagen vakantie!
    Xx

  5. ti’s toch nie echt kort?:p
    ti’s wel mooooi’ (:

  6. tis mooi hoor!
    ma je hebt het toch niet laten kort knippen?
    xx

  7. Mooiee foto!😀
    idd raar zo kort :p
    ik mis je enorm!❤
    ly

  8. hahaha geen paniek , tis nie kort maar langs binnen gedraaid ofzo iets 🙂
    kmis jullie ook enorm , ik blijf naar de foto’s kijken en dat filmpje 🙂
    xxx

  9. aahh dan ist goed, jij hebt zooo mooi haar héé, thaha ik ben het mijne ook aant laten groeien🙂
    xx

  10. jaa ik ook! we moeten snel nog eens samenkomen é, we vinden wel een of andere reden😛
    <33

  11. Haha, xD

  12. jaja ik had het al over mijn 13 en half jarige verjaardagsfeest hahahahaha , tis ne keer iets nieuws é 😉

  13. jaa! das pas een tof ideee🙂 !!!
    Kmiss jullie ook😦 !!!!

    Foto is KEIMOOI!!

    xxx<3ly

  14. hhaha jaa Pauline slim idee! xD
    da gaan we doen se !😉
    x

  15. Super idee😉
    xx❤

  16. hahaha tis dan wel putteke van de winter é 25 februari 🙂

  17. daaa maakt niej uit! xD
    desnoods komen we met de dikke winterjas aan! xD
    x

  18. supper mooje foto,
    hhii idd raar! maar wel prachtig !;D
    ilyy x

  19. Prachtig! Ach wat kunnen we toch anders over je foto’s zeggen!?

  20. haha zaaalig idee :p

  21. Sneeuwfeestje😀

  22. T’is eens iets anders hé!
    Maar hou je haren toch maar lang :p
    Ik ben vandaag bij kapster geweest😉
    Maar men lengte hou ik🙂
    T’is wel neig opgeknipt + froe is nu zo wa schuin😀

    Ti♥Amoo! Knuffie

  23. wauw , wel kort mee zo korte hare he (;
    xxxxxxx

  24. het moest dus zijn : wel raar mee zo korte hare (;
    xxxxxxxx

Geef een reactie

 
