Paryelle

één van mijn lievelingsfoto en fotografe 🙂 we gaan nog veel samen shooten al denk ik dat ze vanaf nu véél vragen gaat krijgen van andere kidsmodellen en dus véél minder tijd zal hebben ….

modellennet_567558

Ook deze is van haar !

modellennet_570970

~ door Pauline Grossen op augustus 29, 2009.

24 Reacties to “Paryelle”

  1. Die foto’s zijn inderdaad PRACHTIG!! xx❤ Bcfe

  2. Ze is super!
    Nice one’s Lil Sis😉

  3. Die foto’s zijn zoooooo mooi!
    xxxMissyou<3

  4. Woow Prachtig x

  5. dezee zijn inderdaad ongelofelijk mooi!
    vooral die bovenste ♥
    iloveyou❤
    x

  6. Plientje !
    Kan je anders niet je e-maialdres geven ofzo?
    want deze foto’s zijn redelijk onscherp
    dan kan ik ze int scherp doorsturen🙂

    Groetjes

  7. paulinegrossen@gmail.com

    groetjes

    x

  8. Wauw echt SUPER! Je lijkt ook ouder:O!
    x

  9. W-A-U-W!
    Kvind ze super!
    Die bovendste is mijn favoriet!
    Xx

  10. Supermooi!
    de bovenste is het mooiste!
    xx

  11. Heel mooi!! Zeker één van ons favoriete foto’s die je al gemaakt hebt.
    Prachtig.

    xxx

  12. waaw weeral zo mooi (ook mooie armbanden)
    maarja ik heb eigenlijk nog geen lelijke foto’s van jou gezien.
    als je zo doorgaat verover je binnekort de wereld..😉 en nee ik ben ni aan het slijmen😉
    xxx

  13. zo mooi schatje❤
    ik hou van je!
    groetjes van mama (:

  14. echt keischoon lieveke! <333

  15. Kei mooie ftos !!

  16. dank u schatjeuhzzzzzz

    xxxx

  17. dieje laatste is echt zaluug (l)(l)(l)(l)

  18. Echt super mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Die eerste tegen de blauwe lucht _O_ wowie, erg mooi!

  20. goedgoed ; )
    byu?
    ja, idd!❤ Ily

  21. Wauw , zij is echt zo goed he , Tine
    maar gij ook ze😉
    een droom om u te mogen fotograveren

  22. Pracchtjeeuhh.xdd
    MissUu

  23. Prachtige foto’s!
    I love it

Geef een reactie

 
