D-day-1

morgen is het zover  …. opnieuw naar school gaan … de vakantie is gevlogen vind ik 😦

Ondertussen heb ik al een nieuwe boekentas gekocht en ben ik alles een beetje aan het voorbereiden …. ik weet ook al dat ik 3 nieuwe vakken krijg : dactylo (poepsimpel) maar ook fysica en economie … werk erbij dus !

En voor de cheerleaders moeten we vanaf nu 2 keer les volgen , een training en een les … neem daarbij nog lessen drama en voordracht , mn gitaar lessen en de optredens en repetities van de cheerleaders en dan vraag ik mij nu al af hoe ik dat allemaal zal doen 😦 hopelijk moet ik met niets stoppen ! Mijn ergste dag is dinsdag avond ! School eindigt om 16 u en om 17 u moet ik al vertrekken voor mijn voordracht lessen direct gevolgt door een dansles en ben ik pas om 20 u terug thuis , het zal dus “nachtwerk” worden … hopelijk heb ik woensdag niet teveel leervakken want anders ben ik gezien en zal het niet lukken want ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij ons moet je toch zeker 2 tot soms 3 uur werken en leren voorzien per dag  :(   ik ben alvast benieuwd …. het positieve is wel dat ik al mijn vriendinnen terug zie 🙂

school

sch2

~ door Pauline Grossen op augustus 31, 2009.

11 Reacties to “D-day-1”

  1. Kei leuke boekentas! Kheb ook ene van dakine; een zwarte met rode & groene ruitjes😀
    Veel succes he op school; met al je nieuwe vakken enzo! Ik heb 2 nieuwe vakken fysica & chemie😉 Jha idd het positieve aan school is je vriendinnen trug zien (:
    Kheb ook zo van die dagen waar ik echt geen tijd heb voor school zoals woensdag dan ben ik tussenin ergens 2uurtjes thuis om me te douchen, te eten & mijn huiswerk allemaal te maken.
    Allee veeel succes e!
    xx

  2. amaai zo druk!
    tjaa, t is idd wel leuk om iedereen terug te zien😀
    maar daar komt dan weer het vroeg opstaan bij…
    maarja, veel ‘succes’ morgen😉
    ik ben blij wij bij ons pas om 9u moeten beginnen, en al gedaan hebben om 12u10😀 !!
    iloveyou.
    x

  3. Leuke Boekentas! Je gaat het druk krijgen zeg! Succes!

  4. super boekentas!
    ja amai kheb ook ni veel zin om trug naar school te gaan!
    ja wel leuk dat je en ik ook de vriendinnen trug te zien!
    veel succes en aan iedereen trouwens!
    xxx
    Hanne

  5. Keineige beokentas!
    kheb er ook een nieuwe van dakine gekocht, da zijn schone héé? njajaahh opnieuw school, majah, tzal wel rap weer voorbij zijn, enjah, ook zo een bezige bij lees ik hier, bij mij ist ook zo erg hoor hoho, turnen, dansen, tennis, muziekschool! en tussendoor doen we huiswerk hé! alé, veel suc6 met het krossen van hier naar daar hé, ge zijt niet alleen hihi
    xx Kuff(l)

  6. succes schat! x

  7. Veel succes !

  8. Oooh die boekentas is SUPER GRAEF
    Wajjoo” mrgn al sgool😦

  9. ik hoef pas volgende week naar school🙂 maarre succes he! klinkt erg stressrijk😉
    enne, leuke rugtas!!!!

  10. Wow zo druk,
    een vriendin van mij heeft justt de zelfde rugzaaakk😀
    sne mooie

  11. hehe, die eerste schooldag hebben we toch al overleefd!😀
    op naar de volgende😉
    iloveyou
    x

Geef een reactie

 
