Back to school

Voilà ze , het is zover é …. eerste dag school achter de rug … alles ging goed , ikw as blij iedereen te zien  , we hebebn nieuwe leerlingen , nu zijn we met 2 klassen ! Gelukkig ben ik met mijn vriendinnen in één klas 🙂 En we hebben ook veel nieuwe vakken en dus nieuwe leerkrachten zoals economie , fysica en dactylo …

Ik ben net terug van de winkel waar ik al van alles heb moeten kopen en nu is het kaften en alles klaarmaken 🙂

Daardoor ga ik al niet naar mijn eerste les voordracht (die NU begint) maar ga ik straks wel naar mijn eerste dansles (bijkomend les) .. ik ben benieuwd ! Daarnet kreeg ik ook partituur voor morgen want dan heb ik mijn eerste gitaarles, het is nu nog chinees voor mij , hopelijk lukt het een beetje , meer daarover morgen 😉

Ging het een beetje bij jullie ? En zijn er grote veranderingen gebeurd ?

NEW  :  Vanaf nu af en toe een “Plien” news 🙂

_MG_8532

~ door Pauline Grossen op september 1, 2009.

18 Reacties to “Back to school”

  1. Haha zalig!❤. Blij dat alles goed ging!
    Ik ben 2 uurtjes moeten gaan😉
    Viel mee, ik dacht niemand te kenne
    (is terug naar men oude school😉 )
    Maar ken er toch een paar ^^
    Mijn beste vriendinneke van't eerste leerjaar teruggezien x)
    Zit nu terug bij mij in de klas na euhm..
    even denken.. :p 12 jaar Ö
    Dusja alles prima hé!❤.

  2. haha zaaalige foto!
    en bij mij viel het ook wel allemaal zeer goed mee x
    kebjegraag x

  3. Mooie foto! Aaaah, jij gaat het echt superdruk krijgen! Echt succes! Ik heb gelukkig nog een weekje, haha!
    x

  4. Het plien magazine (: da rijmt ook nog, tof ideetje!😀
    blij daje eerste dag goed ging!
    De mijne ging ook wel goed🙂
    Hopen da et zo goed blijft e & uitkijken naar de herftvakantie!
    Veel plzier met t dansen & met t gitaar spelen morgen he!
    xxx❤ missjee

  5. leuk! kijk uit naar ‘plien news’ bij zit ik nog maar met 3 van mijn vorige klas😦 gelukkig zijn het de 3 tofste :p laurence,daphne en géraldine.. bij u ook nog succes met gitaar! de noten zal je snel leren! xxx

  6. kheb ook een boekentas van dakine da zen mooie hé ? xxx ik zit maar bij 3 van mijn vorige klas hanne,daphne en géraldine😉 kheb ook men eerste afspraak gemist van drama,voordracht en toneel😦 kzal het morge wel oplossen xx dada

  7. btw: leuk tijdschrift

  8. cute !!!

  9. bwaa het is wel leuk om iedereen terug te zien , maar ik vind vakantie wel leuker ze (:
    xxxxxxxxxxxxx

  10. ben gistern heel den dag moetn gaan. we zijn in 2 klassen verdeeld van de humane wetenschappen a en be (logica xD) ik zit de aaaaaaaaaaa. men superklas (weet ik nu al) 20 meisjes op een hoop, leerkrachten gan zot worden peis ik zo xD der zitten 6 nieuwe leerlingen in de klas en 1tje is der al 2 daagn nie geweest😮 . de nieuwe vakken voor mij zijn: cultuurwetenschappen, gedragswetenschappen (humane richting he xD), fysica en chemie (kzal alles laten ontploffen xD). Moest gisteren al gaan voor me uren van de gitaar. jaja speel al 6 jaartjes gitaar of bgin aan me 6e jaar. wa heeeeeeeeeeeeeeeeelp dit jaar openbaar examen… . vor mij ist dus geen chinees meer, ma als ge er iet van snapt ist ook goe eh xD denk positief Pauline, tga wel lukken. kwil zelf nog les geven xDxD

  11. Hjee Pauline , wil jy eens een foto voor mij bewerken ?

  12. haha super!
    jaa de eerste schooldag was best leuk (:
    veel plezier nog met dansen en gitaar😉❤
    x

  13. zocoowl! haha, je eign tijdschrift bnaah xd lol
    xx

  14. We hebben 4 nieuwe mensen in de klas! Die zijn heel leuk.
    Allemaal nieuwe leerkrachten Ö.
    Die eerste dag was super!! Succes dit jaar hé!!
    x xx knuff

  15. dank u iedereen🙂
    @Nele : ziet er goe uit je klas ! Kan ook nog bijlessen gebruiken é van gitaar🙂

    iedereen veel suc6 en plezier !❤

  16. Mooje foto’s X

  17. hi Pauline, kwil met plezier bijles geven zu xD

  18. Veel succes , wil je ook eens op mijn blog kijken ?

Geef een reactie

 
