D.D.

IMG_6911

IMG_6922

met dan aan Katrijn voor de super make up !

more to come

~ door Pauline Grossen op september 3, 2009.

20 Reacties to “D.D.”

  1. Zijn super foto’s hé!❤.

  2. Mooiie foto’s x

  3. Suuuuuper mooi!
    xx❤

  4. Mooie foto’s x

  5. kvind ze allebij super mooi xxx

  6. super allemaal! maar haar en make up is waaaaw!!! xxx

  7. Prachtigg❤
    iloveyou X

  8. dank u schatjeuhzzz
    love you all
    x

  9. Wauw, prachtig! Op de 1e foto lijk je echt veel ouder, 15 ofzooo!
    x

  10. ze zijn echt supermooi!😀
    x

  11. love these pix !!!
    Fantastic shoot !

  12. aaah supermooi! Maaar.. ik had een vraagje voor jou; ik zag een hele tijd geleden foto’s van ‘jouw caravan’ en raakte helemaal geïnspireerd. Ik dacht; dat wil/moet ik ook! Alleen vroeg ik mij af hoe jij aan die caravan bent gekomen? op marktplaats kan ik geen ‘goedkope’ vinden😉

  13. hey Dara , leuk dat je hier even langskomt ! Wel mijn caravan heb ik idd gevonden op zo een soort site 2de hands caravan ! Zoals marktplaats ! Ik weet niet meer juist waar ik het heb gevonden maar ik heb daar niets voor betaald want ik heb het kunnen ruilen tegen een verblijf aan de belgische kust 😉 Het is dus blijven zoeken maar het lukt je wel hoor ! Veel plezier ermee en stuur beelden als het zover is 🙂
    xx

  14. Wat een GEWELDIGE foto’s! Je bent zo knap!! Hoeland ben je nu?

    xx

  15. Nog altijd véééél te klein 🙂

  16. Coole foto’s, uw haar en de Make Up zijn kei mooi!!!
    x ly

  17. keineige ftoos, en weer met dat mooie kleedje!
    uw haar is ook mooi!
    xx

  18. Prachtige foto’s! xx

  19. moooie foto’s + prachtige zonnebril (:
    xxxxxxxx

  20. wow, deze zijn superr!

Geef een reactie

 
