DD II

Een grote “eer” om te mogen shooten met Daniel Doyen !

IMG_7159-

~ door Pauline Grossen op september 8, 2009.

24 Reacties to “DD II”

  1. Prachtige foto, je lijkt echt veel ouder hier!

  2. waw! weeral zo’n overprachtige foto! zo leuk en ja een eer! heb je ook op die paarden gezeten? x) 😉 xxx

  3. haha nee Hanne , ik had best wel een beetje ‘schrik’ van de paarden , ze kwamen wel héél dichtbij🙂😉

  4. Wow pauline , die foto is echt suupermooi! je ogen en haar zijn daar keimooi op enzo en die kleur staat u goe! echt sjiek meid!
    xx

  5. Dies nice!!! xx

  6. echt supermooi Paulinee ! ;D
    x

  7. Wooow!
    Echt waar suuuuuper moooie foto!!
    xx<3

  8. echt kei mooi, en een leuk idee van die fotograaf😉 heb je al is paardgereden ? xxx

  9. Sta je mooi op en die paarden, wow!

  10. dank u iedeeen 🙂

  11. Thanks voor je reactie!
    Ik houd niet zo heel erg van paars, maar die oogschaduw is echt super mooi.
    Super goed gepigmenteerd ook, hoeft maar n heel klein beetje op je kwast.🙂

  12. Ja paars geeft echt super mooi op foto hoor 🙂
    x

  13. knapperd !

  14. wowieee love it

  15. prachtige foto!

  16. Lekkerkind ^^

    xxxx

  17. Wauww! Echt super! Je ziet er echt prachtig uit daar! xx.❤

  18. wooow cool!, waren die paarden dr echt?
    of isda erbij geplakt xd
    xx

  19. wel schatje,
    ik vraag ’t mij elke keer af,
    nog altijd.
    steeds weer,
    elke keer dat ik je foto’s zie.

    HOE DOE JE HET ?!

    mijn liefste zusje ; )
    ik hou van je x

  20. echt pracht !!!
    xxxxxxxxxxx

  21. @ Amber : als ik eerlijk mag zijn : soms waren ze echt heel dicht bij en vond ik het ook een beetje eng 😉

Geef een reactie

 
